WRETCHER

Životaschopnost: 27
Útočné číslo*: +3 +0*(zkušenosti) + zbraň + zvl.
Obranné číslo*: +7 +3 + zvl.
Odolnost: 22
Velikost: B
Zranitelnost: A/2,B, C, D(zvl.), J2, K2, L, N
Pohyblivost: 25/humanoid, ale neunaví se
Inteligence*: 13
Přesvědčení: neutrální
Poklady: nic
Zkušenosti: 150 za každou úroveň životaschopnosti

Wretcher je dalším ze série darkerů (Kdo jsou to DARKEŘI). Tento vznikl za účelem pomsty. Wretcher je lovec, zabiják, bohužel pouze na jedno použití, protože jeho energie je v jistém smyslu omezená. Jakmile vykoná svůj úkol, to znamená, že zabije cílovou osobu, zmizí v malém výbuchu energie, který každého v okolí 15 sáhů zraní za počet životů rovnající se Wretcherově životaschopnosti (což je zpravidla pro obyčejného člověka smrtelné). Zůstanou po něm pouze skutečné zbraně, které použil.

Při oživení si Wretcher vtiskne do paměti cílovou osobu přímo z mysli mága, který ho oživuje. Pozdější omyl Wretchera je naprosto vyloučen (nezmýlí se ani v případě dvojčat, metamorfózy ap.). Od chvíle, kdy je oživen, je Wretcher naprosto samostatný a vydává se na cestu za svým životním cílem. Jeho orientační smysl je dokonalý. Wretcher stále ví, kterým směrem a jak asi daleko je jeho oběť.

Wretcher je velice nebezpečný soupeř. Během šesti kol je schopen změnit svou podobu, ale má jistá omezení. Dokáže se změnit jen v tyto rasy: hobit, kudůk, trpaslík, elf, člověk. Změnit se navíc může pouze na někoho, koho během své cesty viděl. Takže pokud na své vlastní oči neviděl trpaslíka, nemůže se na něj přemetamorfovat. Jakmile jednou použil u nějaké rasy nějaký obličej, jiný už si nezapamatuje a vždy, když chce metamorfovat na rasu, kterou už použil, musí použít obličej, který měl poprvé.

Pokud je Wretcher zabit, tj. jeho životy klesnou pod nulu, o půlnoci se opět zvedne a znovu se neohroženě vydává splnit svůj úkol. Jedině pokud jsou mu všechny životy sebrány ohněm nebo blesky, nemůže se zregenerovat. To znamená, že pokud klesnou jeho životy pod nulu, musí být ještě spálen, aby byl opravdu mrtev.

Zvláštní schopnosti:

  1. Díky své rychlosti má Wretcher bonus +3 k iniciativě (neplatí pro rozšířený soubojový systém, tam je bonus vyšší dle úvahy PJ)
  2. Wretcher má všechny schopnosti šermíře na úrovni dle současné životaschopnosti.
  3. Každé kolo, kdy je Wretcher nějak poškozen (tj. má méně životů, než je jsou jeho původní), se mu vrátí 1k6 životů. Rány se mu pomalu zacelují (je-li zraněn, neteče žádná krev). Pokud ztratí všechny životy, už mu žádné nepřibývají až do půlnoci, kdy se najednou zregeneruje celý.
  4. Pokaždé, když se Wretcher o půlnoci zregeneruje, zlepšují se mu o jedna tyto vlastnosti: životaschopnost, útočné číslo, obranné číslo, inteligence, zkušenosti (na začátku v popisu vlastností jsou označeny hvězdičkou).
  5. Wretcher vidí i v úplné tmě.
  6. Je schopen se teleportovat. Potřebuje na to však jednu směnu soustředění. Přeteleportuje se kamkoliv do vzdálenosti 1 míle s přesností 5 sáhů. Tuto schopnost je schopen použít pouze jednou denně.
  7. Umí velmi dobře lézt po stěnách, k čemuž má výborně uzpůsobeny zejména dolní končetiny.

Inteligence: Zpočátku se Wretcher učí používat své schopnosti, pohybuje se převážně ve své vlastní podobě, pokud se dostane ke své oběti, snaží se ji odpravit rychle silovým řešením typu kamikadze. Jak se mu ale postupně zvedají jeho úrovně, začíná být mazanější a nebezpečnější, začíná více používat své zvláštní schopnosti a začíná plánovat. Velmi dobře se poučí z předchozích chyb a téměř žádnou neudělá dvakrát. Stále na sebe ovšem nebere ohled a do plánu je ochoten zahrnout i sebevražednou akci, jelikož mu může být jedno, jestli přežije nebo ne (pokud úkol splní, tak stejně zmizí, a pokud ne, tak se v noci zregeneruje).

Boj: Wretcher je velmi nebezpečný soupeř i jako bojovník. Je velmi rychlý a mrštný. Jeho levá paže může sloužit jako zbraň, jelikož ji dokáže přeměnit na několik typů zbraní. Ke všem kromě biče se při útoku přičítá síla, k biči obratnost.

Zbraně:

Název ÚČ OZ
Krátký trojzubý meč 4/+2 +2
Dlouhý meč 8/+0 +1
Válečná sekera 5/+5 0
Bič 3/+4 0

Bič má dosah 2-5 sáhů. Může být kdykoliv zkrácen - Wretcher si ho prostě jakoby vtáhne do ruky.

Při boji se Wretcher snaží maximálně využívat své rychlosti a možností své levé ruky. Dále se nesmí zapomínat, že Wretcher není válečník, ale zabiják. Snaží se útočit v nečekaných chvílích ze zálohy, tak aby měl co největší šanci, že oběť zabije během prvních tří kol. Pokud je úplně zjevně jisté, že se mu teď už nepovede oběť zabít, raději ze souboje vycouvá, protože co kdyby ho někdo zabil a náhodou spálil. Zbraně vtvořené ze své levé ruky může používat i když je přemetamorfován do nějaké rasy. Zásadně nikdy nepoužívá střelné nebo vrhací zbraně. Nepoužívá ani výbušniny, jedy a podobné zákeřnosti.

Zvláštní útoky bičem:

Vytržení zbraně: Do OČ obránce se nepočítá KZ. Pokud je hod Wretchera větší než hod obránce, omotal se bič kolem obráncovy ruky. V tom samém kole si ještě obránce háže proti pasti Roz+Sil~6~ztráta jednoho útoku / ztráta zbraně. V následujícím kole má obránce -2 k OČ i UČ. Tento zvláštní útok zabere Wretcherovi čas dvou normálních útoků (v rozšířeném soubojovém systému dvě akce).

Přitahovák: Tento zvláštní útok se dá použít jen proti obránci velikosti B nebo A. Začátek je podobný jako u předchozího útoku, ovšem bič se neomotá kolem ruky, ale kolem krku nebo častěji kolem pasu. Jakmile se to povede, Wretcher rychle přiskočí směrem k obránci, přičemž zkracuje délku biče a zároveň mu z levé ruky pod biče vyjíždí krátký meč. Vše probíhá velmi rychle, což je zpravidla pro obránce značně překvapující a nemilé. Na konci tohoto zvláštního útoku si obránce háže proti pasti Roz+Sil~5~ztráta 1 kola a 2k6+3 životů / ztráta 2 kol a 5k6+5 životů.

Slabiny:

  1. Stříbro - pokud je zraněn stříbrem, během jednoho kola ztratí podobu, do které přemetamorfoval, a získá původní podobu Wretchera. Během šesti kol může mít opět zvolenou podobu, pokud se nebude opakovat zranění stříbrem. To samé se stane i v případě, kdy se ho byť jen dotkne nějaký stříbrný předmět. Pokud je ve styku se stříbrem, nemůže se metamorfovat (třeba, kdyby byl spoután stříbrným řetězem).
  2. Oheň - zranění způsobené ohněm nebo blesky se hojí velmi pomalu - rychlostí 1k6 životů za směnu, může jím být i zabit.
  3. Hraničářovy údery - nemůže jimi být úplně zabit, v noci se opět zregeneruje, ale zranění jimi způsobená se hojí rychlostí 1k6 životů za směnu.

Vznik: Wretcher je vyroben z elfího těla velikosti B, původní parametry použitého těla nají jen minimální vliv na Wretcherovy vlastnosti. Na jeho výrobu jsou dále třeba suroviny v ceně 450 zl. a 1000 magů. v centrálním zásobníku (z nichž po úspěšném oživení zůstane 100 magů v typovém krystalu). Jako typový krystal se používá spinel o hmotnosti 1,5 mn a ceně asi 1000 zl. Kdyby došlo ke zničení krystalu nebo k uvolnění energie z něj, Wretcher okamžitě vybuchuje. Jestliže Wretcher splní své poslání nebo zahyne, energie v krystalu zůstává.

Získáno z Dechu draka 2/97

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:28

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též