GURLOG

Životaschop.: 10
Útočné číslo: -3+zbraň
Obranné číslo: (+6 +2)=8
Odolnost: 22
Velikost: A
Zranitelnost: humanoid
Pohyblivost: 19/humanoid
Inteligence: 16
Přesvědčení: neutrální
Poklady: diamant v hlavě (1200 zl)
Zkušenosti: 500

Gurlog je darker (viz. Kdo jsou to DARKEŘI), který slouží ke sledování osob. Dokáže naprosto neviděn a nepozorován špehovat cílovou osobu po velmi dlouhou dobu naprosto bez odpočinku. Tato osoba musí být do mysli vložena speciálním rituálem. Takto je možno gurlogovi několikrát změnit cíl.

Gurlog je velký asi 1,5 sáhu. Má dlouhé končetiny a poloprůsvitné tělo. Je obdařen mnoha zvláštními schopnostmi, které mu umožňují lepší pohyb, neviditelnost nebo prostupnost materiály. Gurlog sleduje svou osobu naprosto nepřetržitě a vždy o půlnoci vysílá krátký (1k6 kol) mentální signál, ve kterém sděluje svému stvořiteli vše, co za tento den viděl nebo slyšel. Tento signál je mágem přijímán skrze velký šedý krystal křemene. Mág vidí ve své mysli vše, co gurlog za den vypozoroval. Krystal musí držet v obou rukou a za každé kolo přenosu ztratí 1-2 životy.

Mezi gurlogovy přirozené schopnosti patří tyto schopnosti zloděje na 9. úrovni: tichý pohyb, ukrytí ve stínu a šplhání po zdi. Dále dokáže z dlaní vystřelovat lepkavá vlákna až na vzdálenost 9 sáhů. Tato vlákna mu slouží k lepšímu pohybu po strmých zdech nebo stropech. Množství vláken není nijak omezeno

Gurlog dále dokáže za cenu ztráty určitého počtu životů měnit vlastnosti a tvar svého těla. Může tak činit následujícím způsobem:

Neviditelnost: za 3 životy na hodinu, gurlog se stane téměř dokonale průsvitný a tím i průhledný. Pokud spojí tuto schopnost se schopností schování se ve stínu je vlastně zcela neviditelný (pravděpodobnost se zdvojnásobí).

Procházení zdí: Za každou zeď, kterou proleze, ztratí jeden život; prolézání jednou normální zdí trvá jedno kolo. Není schopen projít zdí silnější než jeden sáh.

Neslyšitelnost: Směna stojí jeden život. Po použití této schopnosti se pravděpodobnost tiché chůze zdvojnásobí.

Rychlý pohyb: 4 životy za hodinu pohybu. Gurlog dokáže po použití této schopnosti dosáhnout rychlosti cestovního koně.

Pokud gurlog vydá 6 životů za hodinu pohybu, dosahuje až rychlosti závodních koňů. Vždy po skončení tohoto kouzla ztratí gurlog dalších 5 životů náhledkem šoku.

Sugesce: Záleží na gurlogovi, kolik životů zaplatí. Pokud se gurlogovi stane, že ho někdo objeví, použije ji jako poslední záchranu před prozrazením. Gurlog se pokusí oběti vsugerovat, že je vše v pořádku a že ho vlastně vůbec nezahlédla. Oběť si hází proti pasti Int~(počet vložených životů)~uspěl/neuspěl.

Při předávání zprávy v noci může mág dát příkaz gurlogovi vrátit se.

Pokud je na gurloga jakýmkoli způsobem použita hraničářská magenergie, doplní se mu tolik životů, kolik bylo do kouzla vloženo magů. Hraničářské kouzlo samozřejmě neúčinkuje.

Vždy o půlnoci stoupne počet životů gurlogovi na maximum.

Na výrobu gurloga je třeba tělo hobitího zloděje, Na jeho oživení je zapotřebí 750 magů. Jako typový krystal slouží černý křemen - morion v ceně asi 1200 zl. Suroviny na výrobu stojí 537 zl. Při výrobě se do typového krystalu přelije 100 magů.

Získáno z Dechu draka 6/98

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:27

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též