CRINOS
Crinos je dalším ze série darkerů (Kdo
jsou to DARKEŘI). Tento darker užívá zásadně pouze magii, nikdy
nebojuje tváří v tvář (jedině je-li ,,zahnán do kouta" a bez
magenergie). Jeho nejdůležitější schopností je vysávání magenergie
kouzel.
Na životaschopnosti závisí i maximální počet magů, které může Crinos vysát a s kterými může disponovat. Také na ní závisí počet kouzel, která může Crinos ovládat. Maximální magenergie, kterou je Crinos schopen vysát, je
rovna pětině magenergie potřebné na vyvolání Crinose. Počet kouzel, která
Crinos ovládá, se rovná jeho životaschopnosti, podmínkou je aby tato kouzla
znal mág, který Crinose oživuje (Crinos však není schopen se naučit kouzla
typu blesků). K těmto kouzlům má ještě automaticky dvě další kouzla.
Jsou to kouzla pouze pro Crinose. (Např. Crinos s životaschopností 5 bude
moci vysát až 100 magů a bude znát sedm kouzel, 5 od mága a 2 svoje). Crinos nikdy neruší kouzla osob, které mu byly při výrobě označeny, a to ani tehdy, pokud jsou sesílána přímo na něj. Později může být Crinosovi označen další kouzelník, kterého má nechat na pokoji; bude se však snažit zrušit kouzla, která tento kouzelník sešle přímo na Crinose. I když se mu nepovede zrušit kouzlo, které je na něj sesláno, je kouzly nezranitelný (vyjma bílé střely). Jakmile magenergie, kterou vysál, dosáhne maximální hodnoty, kterou může disponovat, nemůže už kouzla dále vysávat. Pokud by posledním vysátím překročil tuto hranici, je za každý překročený mag zraněn za jeden stínový život. Magenergie se Crinos může zbavovat různě. Vždy o půlnoci může vzářit až polovinu magů. Dále Magšokem a také samozřejmě může sesílat kouzla. Crinos se nesmí pohybovat po širým nebem, tj. nemůže
vyjít ven z budovy, ve které se nachází. Jakmile vyjde Crinos nějakými dveřmi,
oknem nebo jiným otvorem v budově ven pod širé nebe, exploduje. Následky této
exploze jsou stejné jako po odstranění typového krystalu. Pokud chce někdo
Crinose převážet na jiné místo, musí jej v budově naložit do nějaké
bedny. Tato bedna musí být buď celokovová nebo celokamenná. Crinosova kouzla:Mimikry
Po seslání tohoto kouzla se Crinos stane téměř neviditelným. Získá schopnosti chameleóna splynout s prostředím. Pokud Crinos stojí, je téměř nespatřitelný - pozorovatel si háže proti pasti Int~11~má dojem, že něco vidí/nevidí nic. Pokud se crinos začne pohybovat, možnost spatření je vyšší - nebezpečnost pasti se snižuje na 7. U tohoto hodu mají ale výhodu ti méně inteligentní, protože bonus za inteligenci se nepřičítá, nýbrž odčítá. Pokud v hodu proti pasti někdo uspěje, znamená to, že Crinose jasně vidí, Prostě vidí ,,něco". Toto něco vypadá asi jako průhledné želé ve tvaru něčeho mezi humanidem a opicí. Je na PJ, jak často nechá postavy házet na to, jestli Crinose zahlédnou, PJ ví nejlíp, co Crinos dělá a jestli se třeba neztratil i těm, co ho viděli, apod. Iluze
Pomocí tohoto kouzla může Crinos vyvolat u jedné nebo více osob iluzi nějaké hmotné překážky (kamenná zeď v chodbě, plamenná stěna, propadlo, díra s kůly, apod.). Iluze trvá tak dlouho, dokud se oběť nějakým způsobem nepřesvědčí, že vidí nesmysl; nestačí, že iluzí někdo projde, oběť si musí iluzi osahat sama. Crinos může sesílat různé iluze na různé oběti. To znamená, že postavy z jedné družiny mohou vidět každá něco jiného. Při neúspěšném seslání kouzla (pokud oběť uspěje proti pasti) může Crino seslat kouzlo znova a oběť si není vědoma, že se předtím stala terčem kouzla. |
Stránka byla naposledy ručně opravována
15.05.2013 19:53:25 , Návštěvníků od 7.srpna 2001
|