CRINOS

Životaschopnost: viz. níže
Útočné číslo: (-1 +7/+2)= 6/+2 (pařáty) + zvl.
Obranné číslo: (+1 +3)= 4
Odolnost: 22
Velikost: B
Zranitelnost: A, B, C, D, G, h, I, N
Pohyblivost: 25/drak
Inteligence: 13
Přesvědčení: neutrální
Poklady: čelenka (asi 750 zl)
Zkušenost: 250 za každou úroveň životaschopnosti

Crinos je dalším ze série darkerů (Kdo jsou to DARKEŘI). Tento darker užívá zásadně pouze magii, nikdy nebojuje tváří v tvář (jedině je-li ,,zahnán do kouta" a bez magenergie). Jeho nejdůležitější schopností je vysávání magenergie kouzel.
Crinos je výsledkem potřeby mít nějakou magickou ochranku. Počet magů potřebných na jeho stvoření je pohyblivý, záleží jen na alchymistovi, jakou chce, aby měl Crinos výdrž (viz tabulka).

Žvt 2 3 4 5 6 7
Magů 500 600 700 800 900 1000

Na životaschopnosti závisí i maximální počet magů, které může Crinos vysát a s kterými může disponovat. Také na ní závisí počet kouzel, která může Crinos ovládat.

Maximální magenergie, kterou je Crinos schopen vysát, je rovna pětině magenergie potřebné na vyvolání Crinose. Počet kouzel, která Crinos ovládá, se rovná jeho životaschopnosti, podmínkou je aby tato kouzla znal mág, který Crinose oživuje (Crinos však není schopen se naučit kouzla typu blesků). K těmto kouzlům má ještě automaticky dvě další kouzla. Jsou to kouzla pouze pro Crinose. (Např. Crinos s životaschopností 5 bude moci vysát až 100 magů a bude znát sedm kouzel, 5 od mága a 2 svoje).
Crinos je schopen vysát magenergii kouzla, které je sesíláno do vzdálenosti 100 sáhů od něj, a tím toto kouzlo zrušit. Crinos musí sesilatele kouzla vidět. Pravděpodobnost toho, že zruší nějaké kouzlo, je do vzdálenosti 1 sáh 100% a potom klesá o 1% za každý sáh vzdálenosti, to znamená, že ve vzdálenosti 100 sáhů je pravděpodobnost vysátí kouzla pouze 1%. Vzdálenost se počítá od sesilatele kouzla.

Crinos nikdy neruší kouzla osob, které mu byly při výrobě označeny, a to ani tehdy, pokud jsou sesílána přímo na něj. Později může být Crinosovi označen další kouzelník, kterého má nechat na pokoji; bude se však snažit zrušit kouzla, která tento kouzelník sešle přímo na Crinose. I když se mu nepovede zrušit kouzlo, které je na něj sesláno, je kouzly nezranitelný (vyjma bílé střely).

Jakmile magenergie, kterou vysál, dosáhne maximální hodnoty, kterou může disponovat, nemůže už kouzla dále vysávat. Pokud by posledním vysátím překročil tuto hranici, je za každý překročený mag zraněn za jeden stínový život. Magenergie se Crinos může zbavovat různě. Vždy o půlnoci může vzářit až polovinu magů. Dále Magšokem a také samozřejmě může sesílat kouzla.

Crinos se nesmí pohybovat po širým nebem, tj. nemůže vyjít ven z budovy, ve které se nachází. Jakmile vyjde Crinos nějakými dveřmi, oknem nebo jiným otvorem v budově ven pod širé nebe, exploduje. Následky této exploze jsou stejné jako po odstranění typového krystalu. Pokud chce někdo Crinose převážet na jiné místo, musí jej v budově naložit do nějaké bedny. Tato bedna musí být buď celokovová nebo celokamenná.
Zvláštní útok - Magšok. Jakmile se přiblíží asi na jeden sáh od oběti, může zasáhnout postavu proudem magenergie (nejméně 10 magů). Zasažená postava si hází proti pasti Odl~5~3-18/6-36 a dvě kola ochromení. Za každých 5 magů navíc se nebezpečnost pasti zvýší o 1.
Na hlavě nosí čelenku vyrobenou z platiny. Je protkána jemnými stříbrnými žilkami a na čele a na spáncích jsou zasazeny půlmincové nefrity. Tuto čelenku vlastní i jejich pán, pomocí ní jim dává příkazy a Crinosové mohou svého pána upozornit na nebezpečí. Jedná se o telepatické spojení s dosahem 500 sáhů. Crinosova čelenka je silnější verzí čelenky, kterou nosí Scorpio.
Pokud je zničen nebo odstraněn Crinosův typový krystal, Crinos exploduje. Zraní za každých deset magů, které v sobě právě má, za 1k6 životů každou osobu do vzdálenosti rovnající se jeho životaschopnosti.
Výroba:Crinos je vyroben z těla velikosti B nebo velké A, ovšem naprosto nevhodné je tělo trpaslíka. Magenergii potřebnou na jeho výrobu udává tabulka. Na jeho výrobu theurg dále spotřebuje suroviny v hodnotě 321 zlatých. Typový krystal si při výrobě nasaje vždy jednu desetinu magů spotřebovaných na jeho výrobu. Jako typový krystal se používá jantar o váze asi 1,5mn (v ceně asi 1000 zl).

Crinosova kouzla:

Mimikry

magenergie: 3 magy
dosah: 0
rozsah: jen Crinos
vyvolání: 2 kola
trvání: 6 směn

Po seslání tohoto kouzla se Crinos stane téměř neviditelným. Získá schopnosti chameleóna splynout s prostředím. Pokud Crinos stojí, je téměř nespatřitelný - pozorovatel si háže proti pasti Int~11~má dojem, že něco vidí/nevidí nic. Pokud se crinos začne pohybovat, možnost spatření je vyšší - nebezpečnost pasti se snižuje na 7. U tohoto hodu mají ale výhodu ti méně inteligentní, protože bonus za inteligenci se nepřičítá, nýbrž odčítá. Pokud v hodu proti pasti někdo uspěje, znamená to, že Crinose jasně vidí, Prostě vidí ,,něco". Toto něco vypadá asi jako průhledné želé ve tvaru něčeho mezi humanidem a opicí. Je na PJ, jak často nechá postavy házet na to, jestli Crinose zahlédnou, PJ ví nejlíp, co Crinos dělá a jestli se třeba neztratil i těm, co ho viděli, apod.

Iluze

magenergie: 10 magů za osobu
vyvolání: 1 kolo
dosah: 10 sáhů
rozsah: podle dodané mageneregie
past: Int~7~prohlédl/neprohlédl
trvání: viz níže

Pomocí tohoto kouzla může Crinos vyvolat u jedné nebo více osob iluzi nějaké hmotné překážky (kamenná zeď v chodbě, plamenná stěna, propadlo, díra s kůly, apod.). Iluze trvá tak dlouho, dokud se oběť nějakým způsobem nepřesvědčí, že vidí nesmysl; nestačí, že iluzí někdo projde, oběť si musí iluzi osahat sama. Crinos může sesílat různé iluze na různé oběti. To znamená, že postavy z jedné družiny mohou vidět každá něco jiného. Při neúspěšném seslání kouzla (pokud oběť uspěje proti pasti) může Crino seslat kouzlo znova a oběť si není vědoma, že se předtím stala terčem kouzla.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:26

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též