hrající postavy       o PJ       o jeskyni       perličky ze hry

momenty hry - jiná stránka

archiv hry - jiná stránka

 


Hrající postavy:

CELIA Aglar
aep Celebrindol

elfka

vlají ji vlasy po ramenou, skoro až do pasu, pro změnu spíše barvy světle hnědé. Plášť má prostý šedivý, jen ke kolenům, pod ním pískově hnědé kalhoty s nohavicemi zasunutými ve vysokých holinách, zelenou koženou kazajku a zářivě bílou košili se zdobeným krajkovým límcem. V celém tom jednoduchém a prostém oblečení je límec jediná luxusní věc a působí až nepatřičně. Přes ramena jí vyčnívá dlouhý luk a v pouzdře na zádech uložený meč.
DARGHAN Orsoft Ortexsson

kudůk

Onim muzem je kuduk, jez ani mezi prislusniky sve, vzrustem docela male rasy nikterak nepresahuje vyskovy standard. Vlasy ma rozcuchane a snad se mu povedlo, ze zadny z jeho vlasu nemiri stejnym smerem jako nejaky jiny. Na sobe ma krouzkovou zbroj, ktera je mu na ruznych mistech ruzne velika a pres ni ma jakysi prapodivny postroj se spoustou kapes a ocek z kterych koukaji jeste prapodivnejsi veci. U pasu ma na jedne strane dyku a na sruhe kratky mec, ktery svou pritomnosti jen utvrzuje pripadneho pozorovatele, ze jeho majitel nebude nikterak vytecnym bojovnikem. Na sobe ma tlusty plast, ktery ma jednak take mnoho kapsicek a jednak je naprosto nepromokavy, jak bylo mozno videt, kdyz na sebe ten kuduk zvrhnul svou pro nej az prilis velkou tornou dzber s vodou. Na te torne je pridelana kus, ktera kusi pripomina vsak jen vzdalene a v ruce ten kuduk nese pekne okovanou hul, ktera je pro nej ovsem taky velika. Nicmene preze vsechnu zmatecnost veskereho jeho chovani je mozne vytusit kuduka s bystrou mysli a velkou davkou zvidavosti, ktera mozna zpusobila ty propalene diry na nekterych kusech jeho obleceni (zajimave je, ze na plasti zadne nejsou).
DEGEN FOSGEN Degen Fosgen

kroll

mohutný svalnatý kroll, který podle lidských měřítek asi moc krásný není. Rozhlíží se okolo po ostatních deme na pivo??? v ruce má obrovský kyj, který zaduní, když se o něj zapře do země ... Oděvem mu je hustý kožich, kožené boty, na zádech bágl. Při čekání na odpověď sáhne pod kožich a vytáhne čutoru a napije se. Očička mu zamžikají, pak ji zašpuntuje.
DEIDRA Doubravka Podskalska

hobitka

z hlavy ji sklouzla kape, ktera odhalila oblicejik jeste mlade hobitky, ramovany zaplavou tmavych kurdnatych vlasu. Hobitka vyskocila na zidli vedle kuduka, polibila ho na tvar, sebrala mu z talire kus peceneho masa a krajic chleba, ochutnala z poharku a vypada jako nadsena a pozorna posluchacka, proste ztelesnena zvedavost.
NIMM Nimmeron Istar z Wakimby

elf

muž necelé dva sáhy, v šedém plášti se zlatými a nachovými znaky, se zlatorudými vlasy, obličej bronzové barvy. Nic jiného než kosti a šlachy na něm snad ani není, jeho oblek z černé kůže tělo obtahuje, jako by ta kůže byla jeho vlastní. Z pod pláště občas vykoukne malý mečík, kolem nohou se mu ometá černý kocour.
PAVLINA2 Vahara

elf

Je menší než ostatní, jeho výška jen taktak přesáhla 160 coulů. Je oblečen v kombinaci kůže a tmavé zelené. Na ramenou si nese poloprázdnou tornu,dlouhý luk a po boku meč ...
... jeho pes Bultdok zůstal v hospodě, takže se otočil na patě a vběhl zpět do hospody, kde už Bultdok nespokojeně štěká.
WIKINKA Tris

elfka

vysoka, stihla, kratsi sedive vlasy, vyrazne zelene oci, oblecena v dlouhem tmavosedem plasti s kapuci, pod nim kozene kalhoty a svetlou halenu, pouziva bojovou hul
XIUS Xius
& Nexos

elf

Holohlavý s voskovo bielou a akosi napnutou pokožkou. Dokonca sa zdá, že onen elf nemá absolútne žiadne ochlpenie. Na chrbtre má starú, na mnohých miestach zaplátanú tornu a nový tulec plný šípov. V ľavačke drží majestátnu halapartňu, ktorej ostrie je z akéhosi červeného kovu. Elf je vysoký niečo cez 180 coulov a sála z neho chlad. Zrejme to bude kvôli jeho hlboko posadeným tmavím očiam, ktoré trónia nad výraznými lícnimi kosťami. Má oblečený špinavozelený starý a dotrhaný plášť. Pod ním má čiernu plátovú zbroj posiatu elfími runami. Xius má obuté čierne čižmy z pevnej látky.
KLICKA & TAZ6 Klička

hobit

...... Popis ......

 


O PJ:

herodes      Tak tohle jsem já se svým synkem, který už je o něco větší. Jak je vidět, jsem rozený otec a tak se budu chovat i k vám, jako váš táta :-)

      DrD hraji asi rok. Začal jsem jako úplný zelenáč na Mageu u Morena. Pak jsem si dvakrát zahrál naživo a teď mám tu drzost zkusit koučovat tuhle jeskyni. Protože toho o postavách, povoláních a rasách moc nevím, tak budu potřebovat vaši toleranci a přátelskou radu i pomoc. Doufám že nebudu muset mazat nějaké příspěvky, to dělám opravdu nerad. Vycházím z pravidel 1.6 a jiné ani neznám :-) takže TY moje PRAVIDLA jsou určitě TY SPRÁVNÉ :-) Abych v tom neměl zmatek, tak budu preferovat klasické postavy s klasickými povoláními, ale nebráním se ani "exotům" :-)
      Připojuji se dial-up každý den večer po 18 hod. Tento čas je závislý na mém pracovním a rodinném vytížení, takže se připojuji podle toho, jak mi okolnosti dovolí. S tím také souvisí to, jak často vám můžu poskytovat informace potřebné k hraní. Nedočkavcům, kterí hledají drobnou informaci, která brzdí skupinku poskytnu mobil, ale výše kreditu je značně omezena a tak uvítám, když problém vyřeší 1-2 SMS. Takže složitější problémy necháme na večerní hraní.
      Na Mageu mě můžete spíše potkat pod ID DRACK, proto taky dračí doupě :-)


O DrD.

      Dračí doupě je stylizované do lesnaté krajiny jenž lemují hornaté výběžky. Při sestavování mapy jsem vycházel především z mapy Španělska, která je z archivu ČTK a je datována asi k roku 1950 :-) Vypůjčil jsem si názvy míst a snad jsem se trefil i do jmen obyvatel.
      Pokud bude něco nesrozumitelného, tak zkusím zpracovat mapu v prográmku pbrush, takže žádná kvalitka, ale bude to přehlednější než nic.
      Zahrajeme si 8. úroveň, aby byla hra živější a dravější. Víc životů, víc útoků od válečníků a chodců, víc magie atd. :-)

      Vzhledem k tomu, že nám vybouchlo DrD Bahniska mrtvých světel, tak jsem své skupice slíbil, že si zahrajeme tohle DrD. Proto při výběru postav budou postavy z Bahnisek automaticky zařazeny. Ostatní postavy, bych si rád vybral podle vlastního uvážení.

      Jako pracoví a diskusní auditko o DrD - TOREVIJA jsem připravil "Hospodu U Torevijské mřenky", kde můžeme diskutovat o hře, hráčích atd...

      Od všech postav uvítám denník, který mi zašlou na e-mail dragel@seznam.cz


Perličky ze hry:

pošta od DARGHANa [19.11.02 - 15:42]
To, co Orsoft vytah je Vylepseny Vicefunkcni Vrhac verze 4.8, zkracene VVV :))) No proste ma to vrhat ruzny veci. Ted je tam zrovna sit, takova ta lepiva sit, neco jako pavouci. Hod si na procenta, jestli to vubec vystrelilo, a jestli se to trefilo (mela by bejt i mala sance (tak 1 - 5%, dle Tvy uvahy), ze tou siti zustane zalepenej sam Orsoft - pak by si asi trposi meli hazet na neschopnost boje kvuli smichu:)))) Pokud se ale trefi (sance tak az 50%, zalezi zas na vzdalenosti a tak - klidne si hodim na obr), tak ta sit zabali tak 1 - 3 osoby do silny lepivy site, z ktery se budou dostavat docela dlouho...

odpověď DARGHANovi v poště [19.11.02 - 22:05]
takže vyřešíme to tvoje zařízení :-)
1-9% zamotal jsi se do vanálezu,
10% totální neúspěch-ani se nehneš,
11-39% zásah jedné osoby,
40-69% zásah dvě osoby,
70-99% zásah 3 osoby,
100% zásah 4 osoby
pokud budeš mít totální úspěchy 20,30,40... tak se vždy jedna z osob svalí na zem a tu druhou na sebe strhne, záleží na počtu zachycených trpaslíků :-)))
pokud se ti povede trefit více trpaslíků tak jsi hod k6 a lichá čísla jsou napravo a sudá nalevo od trefeného trpaslíka :-)
směry střelby učíme k10 podle toho co ti padne na k10 tak je směr střelby :-)
pokud je směr 4 tak máš 35% že trefíš i Xiuse a pokud je směr 10, tak 0-35% samotná trpaslice 36-60% s trpaslicí Aglar, 61-85% je trafa i s Vaharou, 86-99% je trefa všichni tři najednou a pak už se nikdo další do sítě nevejde, ač by jsi podle k% měl trefit ještě někoho jiného.

situace před střelbou sítě

pošta od DARGHANa [20.11.02 - 10:36]
Mno, uplne sem nepochopil pokyny:))
Ale nahazeno mam: Na prvni procena mi padlo 100%(uz sem si rikal fatalak, ale Ty to mas cislovany obracene, normalne v dracaku plati, ze cim min hodis, tim lip, docela sem si oddych:))
Na smer padlo 7, a na sestistence mi padlo 4, 2 a 3. Takze ja popisu vystrel a Ty pak, prosim popis, koho to zasahlo, abych Ti nejak neprekazil plany:))
Jinak Orsoft se snazil mirit na trpaslika c.8 a sebrat s nim pokud mozno i ty okolo (je jich tam celkem pet, to vi, ze na takhle kratkou vzdalenost nezvladne, ale snazil se co nejvic:))

rozhřešení situace

 


[ zavřít toto okno ]
(Dr@gel 9.4.2003)