DRAGEL to: DRAGEL [9.7.02 - 06:36]
ano, teď se k nám nedostanou určitě :-)

DRAGEL from: DRAGEL [8.7.02 - 23:38]
PAVLINA2 [8.7.02 - 08:48] jukni do společného pokecu k pokladnici na můj zápis v 8.46. Pokud ho tedy SEAN nesmazal. Jsem ještě teď vzteklý jak amina.

v tomhle budu věřit temné straně, že se k nám nedostanou


ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 15:29]
neříkal jsem, že by tam někdo ležel, ale v pohodě

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 15:27]
ne, v pohodě, u mě dobrý :-)

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 15:26]
... kdyby ti to vadilo, tak řekni ...

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 15:26]
Já už jsem tak ze Seana rozklepanej, že se raději zeptám ...

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 15:23]
kdyby útočili, tak to tam napíšu, ne :-)

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 15:22]
třeba na nás zaútočí :-) Tak já to jdu napsat...

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 15:19]
proč bys to nestihl?

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 15:15]
jdu napsat do audítka něco jako že nás sleduje. mohu ? nebo to nestihnu ? :-)

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 15:09]
1. dobr:teď se tam zas někdo mihnul a jsou dva, tohle už nemůže být vidina, určitě se tam někdo skrývá a sleduje vás!

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 14:59]
... ale budu si tu stranu hlídat o trochu víc než ostatní ...

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 14:58]
zatím nebudu reagovat na ten pohyb ..

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 14:53]
1. dobr.: takže na to nebudeš nijak reagovat?

NIMM to: NIMM [8.7.02 - 12:54]
to audítko je bloklé všem...

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 12:54]
Třeba je SEAN perlorodka :-)

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 12:51]
co Sean řekne, to perla :-(

NIMM to: NIMM [8.7.02 - 11:59]
jdu se do toho audítka podívat...

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 11:56]
Takže jdu něco dělat, A jestli to podmíní nějakou blbou přísahou věrnosti, kašlu na něho.

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 11:55]
Jo, jenže ono je to zablokované, nikdo nesmí psát.

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 11:55]
že by byli u Stolové hory na Severovýchodě? :-)

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 11:53]
Tu diskusi jsem sledoval. Ono je možné, že skutečně ke změně došlo vis major něčím na Mageu, ty potíže s debatním auditek v minulosti prokazatelně měl, ale Sean prostě neumí uznat možnou chybu nebo připustit, že je něco jinak, než on tvrdí.

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 11:52]
tn příspěvek je už bohužel v trapu - někdo ho smazal. Říkal, že Aradruel vidí cosi jako "ufo" na hoře. Z příspěvku nevyplynulo, zdali se to týká SOPKY nebo STOLOVE HORY.

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 11:51]
Možná to dělám proto, abych mu dokázal, že blbej je on. Prorokuju, že nevydrží a zas udělá nějakou hovadinu. Teď jsem hlavně zvědav, jak vyřeší časový nesoulad, když temní jsou časově kus před námi. Nějak mi ani nesedí, že bychom mohli vidět jejich stopy ve chvíli, kdy tam jsme, nejsem si jistý, kdy časově vznikly. Ale už se s ním nehodlám hádat. Jen ta změna směru je divná. Vůbec mě nenapadá, proč by k ní mělo dojít. Nemá ani logiku jít po jejich stopách, jak se Sean neustále domáhá, nejsem si jist, že se s nimi chceme opravdu v této chvíli setkat.

NIMM to: NIMM [8.7.02 - 11:45]
Měl být se Seanem klid, jenže já jsem zjistil, že jsou podivně nastavená audítka- náše a psolečné kecací. Takže jsem v 8:46 rozpoutal ostrou diskuzi ...

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 11:44]
btw nevíš co to bylo za příspěvek, kterej prosáknul od Aradruela? :-)

NIMM to: NIMM [8.7.02 - 11:43]
Pokus se prosím pokračovat. Pokud je ti to proti srsti (jako mě) tak si řekni že to děláš třeba pro mě :-))

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 11:42]
ad pokladnice a moje 8:46 - Sean udělal změnu v nastavení audítek až poté co jsem začal pokřikovat o lhářích. O ničem jiném to není. Otázkou je, co měl nastavené předtím. Já tvrdím, že zlouni mohli k nám ... O ničem jiném to není.

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 11:37]
Jejda, teď se dívám, že jsem na drbárně kliknul na ikonu a napsal ti jinam,ony vypadají stejně. Zdá se,že Drag a Alnagon jsou pro hru, je to nejspíše na nás. Ovšem žádnou přísahu věrnosti skládat nehodlám. Myslíš, že se mám pokusit pokračovat?

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 09:04]
Nějak to tvé 8:46 nechápu

NIMM from: NIMM [8.7.02 - 08:59]
Nejsem úplně přesně v obraze, nevím, o co jde. O víkendu jsem tu nebyla až včera večer jsem se bavil s Dragelem, mám plnou poštu rozsáhlých příspěvků, sám jsem jeden vyrobila teď se snažím zorientovat. Pořád se potácím mezi hraním a chutí seknout s tím, protože Sean lepší nebude. Podle Dragela už měl být klid, prý s ním rozumně promluvil, a zatím Sean jak vidím už zase reje.

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 08:58]
Pokl.v.: zachovej klid
1.dobr: ano, to už je Faerský hvozd. O horizontu tady nelze mluvit, bylo to uvnitř lesa, mezi stromy, takových padesát sáhů od vás, možná dál, ale fakt si nejsi jistý, jestli tam skutečně někdo byl.

NIMM to: NIMM [8.7.02 - 08:48]
jukni do společného pokecu k pokladnici na můj zápis v 8.46. Pokud ho tedy SEAN nesmazal. Jsem ještě teď vzteklý jak amina.

DRAGEL to: DRAGEL [8.7.02 - 08:48]
jukni do společného pokecu k pokladnici na můj zápis v 8.46. Pokud ho tedy SEAN nesmazal. Jsem ještě teď vzteklý jak amina.

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 08:48]
jukni do společného pokecu k pokladnici na můj zápis v 8.46. Pokud ho tedy SEAN nesmazal. Jsem ještě teď vzteklý jak amina.

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 08:30]
první d.: Ta osůbka byla poměrně blízko nevbo na horizontu ? Jo a chtěl jsem se zeptat Mrakoše, jestli už nejsme v ..... hvozdu ? (teď jsem jméno hvozdu zapoměl,sakra)

ALNAGON to: ALNAGON [8.7.02 - 08:29]
pokladnice vědění: No necháme se překvapit, co na nás Sean vybalí. Teď se vzteká, že jsme si údajně četli temnou stranu :-)

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 08:21]
První dobr.: no zdá se ti, že jsi v lese kohosi zahlédl, ale možná to byla jen nějaká vidina, ale možná taky ne.

ALNAGON from: ALNAGON [8.7.02 - 08:17]
No k temné straně se rozhodně přidávat nechci :-) a pokračovat zatím budu. Myslím že si ještě můžeme zahrát, ať už nám v tom bude PJ bránit jak chce.

DRAGEL from: DRAGEL [7.7.02 - 23:24]
tak teď jsi mě dostal, takle jsem viděl hrát zloděje jen ELFa :-)))

DRAGEL to: DRAGEL [7.7.02 - 23:22]
Dík za pochvalu hobita zloděje - leč není to ještě ono, protože kdybych byl dost dobrý - to už bych dávno ošacoval Yuriho. Ale co není může ještě být ... :-)

NIMM to: NIMM [7.7.02 - 23:19]
Ahojky, tak to je nás víc co nás to nebaví... Ve volné chvíli jsem si procházel audítko světlé i tmavé strany a co mě momentálně vrtá hlavou je ta záměna Severozápadu za severovýchod ...

DRAGEL from: DRAGEL [7.7.02 - 21:15]
o stránkách DEIDRY ví i Nimm a taky už ví, že ty o nich víš i ty. Myslím, že nastal čas se vzchopit a jít do toho. Myslím, že hraješ DrD velmi dobře a to co se od hobita-zloděje očekává splňuješ na 150% :-)

NIMM from: NIMM [7.7.02 - 17:18]
Ahoj. Abych pravdu řekl, už mě to moc nebaví, protože je to podraz na podraz a všecko se háže na nás, že hrajem blbě. Ale jestli chcete hrát dál, nebud to kazit a budu pokračovat. Teda nejspíše do dalšího průseru, protože Sean nevypadá, že by uměl hrát jinak.

NIMM from: NIMM [7.7.02 - 17:12]
Všem:
Na úvod vám přihraju pokyn PJ alias Mammuta hráčům temné strany. Vlastní hlavou ručím za pravost, protože je od absolutně spolehlivé osoby:

Jinak moc se u SEANa u hodných nevochomejtejte, ať nemají podezření, že je někdo šmíruje

Celkem to o něčem vypovídá, že?

Komentář ke hře:
Nakažení: 1.Jak už říkal Dragel, na druhé straně k žádné totálné ztrátě magů nedošlo. Já sám vím, že minimálně jeden magik tam opakovaně zkoušel kouzlit. Nimmeron byl postižen totální ztrátou magů a postihem na boj -2. Vzhledem k tomu, že jako muž magie už stejně postih na boj má, tak se asi při pokusu někoho píchnout svým mečíkem probodne sám.
2.Nimm se samozřejmě ohradil, že Aradruel upozorňoval, že kouzlení je pouze riskantní nikoliv nemožné, tak za co on má ten postih. PJ neurčitě odvětil, že Aradruelovi se nemělo věřit, ale nijak to nevysvětlil.
3. Nimm se ohradil, když tedy parazit znamená totální ztrátu magů, jak se mohl nakažený Aradruel pryč hypnout? Neboť čemu jinému by odpovídal popis, že náhle zmizel? PJ změnil taktiku a tvrdil, že Aradruel četl kouzlo ze svitku, že nekouzlil sám. Přátelé, to ale mělo být popsáno a pak taky nezmizel náhle!! Nechal by Nimm bez odezvy své nakažení a nepokusil se v tom krátkém okamžiku čtení svitku nějak zasáhnout? Nebo někdo jiný, kdo by si té špinavosti všiml? PJ tvrdí, že se to nedalo stihnout! Nimm naopak tvrdí, že Ara nemohl v jednom kole stihnout pobíhat sem tam, sáhnout na Nimma a nakazit ho a ještě přečíst svitek, když vyvolání hyperprostorového kouzla trvá jedno kolo. A my že bychom při tom na něho jen tupě hleděli. PJ je toho názoru, že Nimm nesmyslně otravuje a furt se hádá, čímž blokuje pokračování hry. Nimm je toho názoru, že PJ alergicky reaguje, je-li upozorněn na svoje herní chyby, a snaží se je svést na hráče.
Pozn.: PJ radil Nimmovi, aby nakažení nebral osobně, že on=PJ za to nemůže, že to byl Aradruelův nápad, protože Nimma považuje za příliš silnou postavu. Odkud ví Aradruel cokoliv o Nimmeronově síle? Z toho do té doby uplatněného jednoho kouzla Zennerovy karty? Lidi, kdo je PJ? Sean nebo Aradruel? Buďto sám PJ nakažení chtěl nebo nechtěl. Když může smazat akci Pavlinovi, proč pořád tvrdí, že proti akcím Aradruela nebo té potrhlé Seven nic nezmůže?? Nabízí se vysvětlení: Protože mu ty akce vyhovují.
4.Slizoni. Hnusí se mi tak, že Nimm měl chuť skočit hned v jeskyni do lávy a všechno skončit. Ale to PJ samozřejmě nemusí zajímat a nemusí to vědět. Nimm zkusil 3 způsoby, jak se zbavit parazitů. Utopit, spálit ohněm, seškrábnout či rozškrábnout. První dva jim nevadily, na rozškrábnutí reagovaly rozmnožením. Myšlenka, že by měly něco společného s nemrtvými a daly se zabít stříbrem, mu připadá zcestná, ale pro jistotu by se to dalo zkusit, stříbrňáky asi má u sebe. Svěcenou vodu nemá, ale to už je asi fest přitažené za vlasy. Možná by šly otrávit. Pokud nás vycucávají, tak nějakým jedem v našem těle, který by se dostal do nich, pokud by neodrovnal ovšem napřed nás, pokud neocucávají, tak nějakou vnější aplikací přímo na ně. Jenže čím?? Nikdo z naší grupy není pokud vím alchymista a nemá u sebe žádbou zásobu dryáků, takže tuto možnost likvidace by Nimm od PJ považoval za vrchol nesolidnosti, umožnit "léčbu" jen jedné skupině( nicméně by to Nimma nepřekvapilo),protože PJ prohlásil, že "temní" už na léčbu dávno přišli = jsme totálně blbí, protože my ne (Máme na to prostředky??) (ne, on se nám vůbec nevysmívá, nekritizuje naše postupy).
Přesto všechno se Nimm stále snaží hrát, snaží se reagovat na situace a něco dělat. Výsledek? Cokoliv se udělá je blbě a navíc to neustále vyvolává údiv PJ, jak to bůže být TAK blbě. A ještě prý se Alnagon a já hádáme furt, takže ho nebaví s námi hrát a proto zvýhodňuje temnou stranu. Ano prosím, toto PJ přiznal.
Jestli chcete hrát dál, budu hrát a pokusím se zdržet komentářů. Ale už dlouho mě nikdo tak nesral.

CELIA from: CELIA [7.7.02 - 13:28]
Dragel + Pavlína2 + Alnagon + Nimm
Protože mě Dragel zařadil mezi informované, přidávám i já svoji trošku, co vím. Sleduji to se zájmem a už dávno ne s pobavením, protože PJ to nezvládá. Ta nevyváženost přístupu ke skupinám je ohromující, on to omlouvá tím, že se s vámi nedá hrát, protože se pořád hádáte. Jenže pozor, ten nestejný přístup začal dříve, než jste se vůbec hádat začali. Jedna věc mě doslova šokovala. Hádanku viděli "temní" v témže okamžiku, kdy jste ji vy objevili v jeskyni, což je z pohledu děje hry naprostý lapsus. Protože jak víte, já jsem ji viděla a luštila taky (a měla to dost rychle), vím taky od Seana, že Deidra to měla prakticky okamžitě. To jsem ale ještě tenkrát netušila, že DEIDRA JE HRÁČKA TEMNÉ STRANY, i když pod pozměněným jménem, myslela jsem, že prostě hádanku řekl kamarádce, aby ji otestoval. Takže Aradruel defacto nepotřeboval nic jiného, než si hádanku jako opsat, a mohl se zdejchnout, protože řešení už měli, okamžitě jak byla hádanka zveřejněna. Ta buzerace Nimma, že něco vykecal - SVÉ VLASTNÍ DRUŽINĚ, KTERÉ DŮVĚŘOVAL!! - a že nemohl hádanku vyřešit tak rychle (při inteligenci postavy, která je mi známa) byla zhola zbytečné kalení vody, protože to Arovi nijak nepomohlo. Jediné jeho zdržení se v jeskyni bylo jen proto, aby vás tam nějak zavřel, nepotřeboval ani náznak řešení od Nimma. Pokud jde o hádanku samotnou, zdá se mi, že Sean nějak mění výsledky. Číslo 33 není to magické, o kterém se tam zmiňuje, je to pořadí písmena X (symbolizují to ty zkřížené meče, nikoliv počet mečů), když se připočte 10, X je normálně 23. v abecedě, to připočetní 10 k pořadí dává návod jak lušti záměnu čísel a písmen. Když jsem to tenkrát na začátku vyluštila, potvrdil mi Sean toto řešení i následně zjištěné magické číslo. Když jsem Nimma navedla k tomu, jak magické číslo zjistit a on to Seanovi napsal, Sean toto číslo POPŘEL. Nevím, co si mám o tom myslet.
Pokud jde o to, co Drag píše k postavám, přidávám informaci, že Aegis je ZLÁ KOUZELNICE a Sean tvrdí, že to něvěděl!!! PJ o své hráčce??? Nelíbí se mi, že do hra k vám pustil Yuriho, podle některých informací vzhledem k úzkému osobnímu vztahu se 7/9 (nebudu upřesňovat) by tím 7/9 získala přístup k dění ve vaší družině. Že nehraje zrovna nejlíp charakter postavy (zatím jsem ani nepochopila, jaký vlastně), částěčně zhoršuje PJ poskytování chaotických odpovědí na zkoumání přesvědčení a podobně. Jak zničit slizké kuličky vím, ale na takové řešení skutečně nemáte prostředky. V logice ovšem tvrdě skřípe, že PJ napsal, že není účinně, když je zkoušel Nimm spálim čímsi hořícím. To, že u temných kvůli nákaze nikdo nepřišel o magy, je šokující, Nimm může potvrdit, že jemu PJ kvůli nákaze vzal magy všechny a dal ještě postih -2 na boj. Lidi, vůbec vám nezávidím.

DRAGEL from: DRAGEL [6.7.02 - 13:39]
do Mostu jsem se taky jednou dostal, moc se mi tam nelíbilo
Myslím, že máš pravdu. Jsem na Mageu i jako DRACK a ve svýchj auditkách mám i auditko Pardubice - Hradec, poslední dobou se tam objevil i Otec Tak z temné strany :-)

DRAGEL to: DRAGEL [6.7.02 - 13:35]
Jsem z Mostu ... Ale z Hradce je Darghan. to je od tebe docela blízko :-)

(ve 13:50 vypadnu na spoj do místa kde budeme dnes hrátt)

DRAGEL from: DRAGEL [6.7.02 - 13:32]
Jsi z Prahy? já jsem z Pardubic a IRL jsem hrál právě se Seanem, je to dobrý hráč, jeho nejoblíbenější povolání je alchymista :-) a podle toho se myslím i vyvíjí bestiář :-)

DRAGEL to: DRAGEL [6.7.02 - 13:29]
Dík za přání, užívat si to budu :-) Na 90 procent budu zvolen PJ ...

DRAGEL from: DRAGEL [6.7.02 - 13:22]
O.K. tak si to užij :-)

DRAGEL to: DRAGEL [6.7.02 - 12:51]
Tak to nevím, kdo chtěl hrát MAcrose ...

Byl jsem včera nějaký utahaný, raději jsem to zalomil do postele, abych byl čerstvý na dnešek, budeme hrát "naživo" Shadowrun, Gurps nebo DrD, podle toho na čem se shodneme ...

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:49]
škoda, že jsi skončil :-( byl jsem hrozně zvědavej :-))))))

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:46]
pokud tohle nezvládnul, tak jeho dedukce nejsou úplně O.K.

když jsem začínal u Morena v auditku, tak jsem přišel jako zelenáč do podobné situace. Vstoupil jsem do nějakého domu, kde se léčila družinka po těžké bitce s královými vojáky. Málem jsem to vzdal, nevěděl jsem co mám dělat a tak jsem dal krollovi dárek a tím jsem všechny dostal :-)


DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:43]
víš kdo chtěl hrát Macrose?

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:43]
má postava s tím nepřijde, protože bude sežrána tím hnusem na hodně dlouho co po sebě nechal Macros. Ale je třeba zkoušet odstranit ten váš hnus a jakoby náhodou příjdete při druhém pokusu na.... :-) pochopil jsi? Druhé straně to trvalo hodně dlouho než na to přišli a Seanovo NE při jakémkoliv pokusu bylo docela deptající, ač vlastně jiný úkol neměli

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:36]
No chci tě vidět jak tvá postava přijde jak odstranit slizouna pomocí návodu z temné strany :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:32]
rozhodně by se ta zkušenost s odstraňováním slizounů mohla tiše využít, zatímco mě sežere slizoun :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:32]
díky, přišel jsem na to, když jsem se snažil dopátrat co je s AEGIS a jestli lže, Nimm naznačoval, že lže. Nechtěl jsem tomu věřit a tak jsem začal pátrat v auditkách až....

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:30]
Rozhodně nehodlám nic naznačovat :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:28]
tak to je to na co jsem přišel :-))))

tyhle stránky jsem ještě poslal Nimmovi, takže má na ně odkaz, ale ještě je asi neviděl. Včera jsem ten archiv pročítal několik hodin a tak vím všechno. Pokud možno tak ty stránky neposílej dál a nenaznačuj, že o nich víme.


DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:20]
DAEDRA mi pod svým druhým ID napsala jak dělám archiv Tangeru. No a ejhle, co má DAEDRA za stránky na Mageu ...

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:17]
pochybuji, že by někdo dělal v tvém ID archiv Temné strany!

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:15]
PAVLINA2 [5.7.02 - 23:05] Dostal jsem se na ně trochu zvláštně - jednak znám totiž kluka z Prahy který hraje ARADRUELA. Má tady na Mageu jinéé ID pod kterým je známější. No a pak mi od dalšího ID přišla hláška jak dělám archiv doupátka Tangera a pod jiným ID se objevil archiv audítka temn strany. Na to ID si mě "upozornil" ty, když si vyjmenovával hráče temné strany ...

v téhle hlášce má nějaký zmatek. Aradruel = Dyshar, to vědí všichni. Ty hraješ v Celině Tangeu a děláš tam i archiv - to je jasné. Máš další ID a do tohoto ID ti přišel odkaz na archiv temné strany? Někdo ti ho tam poslal omylem?


DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:11]
jinak já jsem hráče temné strany nejmenoval, jen jsem řekl že vím, kdo hraje koho a jak mají role rozděleny :-)

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:10]
Nee, Daedru nehraju. Mám zatím jen podezření kdo to je, ale to se časem ozřejmí :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:09]
takže jestli jsem to správně pochopil, tak hraješ i DAEDRU?

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 23:06]
mě se teď zalíbil chodec - kroll u YURIho v Alkagribu, hrajeme 4 úroveň a tak nosím sekeru :-)
alkagrib začíná babírat na obrátkách, protože je tam hrozná politika a všichni od nás chtějí přinést kouzelné meče a předhánějí se ve výplatě co za ně. Zatím jsem se nerozhodl komu co, ale bude to dobrá štvanice :-)))

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:05]
Dostal jsem se na ně trochu zvláštně - jednak znám totiž kluka z Prahy který hraje ARADRUELA. Má tady na Mageu jinéé ID pod kterým je známější. No a pak mi od dalšího ID přišla hláška jak dělám archiv doupátka Tangera a pod jiným ID se objevil archiv audítka temn strany. Na to ID si mě "upozornil" ty, když si vyjmenovával hráče temné strany ...

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 23:01]
nechám se od Alnagona překvapit ... Uvidíme jestli na nějaký boj dojde. Jen se bojím, že čeká od nás cosi co jsme neudělali

Ani já se nepovažuji za zkušeného hráče - hraji od roku 1999 a ještě jsem nezvládl odehrát všechna povolání. I když je pravda, že jsem si oblíbil chodce (člověk nebo elf - naposledy u Alnagona a Celie) nebo zloděje hobity (naposledy hadej kde ?). Teď zkouším i čaroděje s kamarády- to ale hrajeme bez počítačů :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 22:58]
odkud znáš postavy druhé strany? kde jsi je našel?

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 22:56]
myslel jsem, že alnagon bude hrát klasické DrD a zatím je to příběh. Dlouho mi trvalo, než jsem na to přišel. Nejsem zkušeným hráčem DrD a tak "znám" jen Chodce, jiné povolání neznám. Alnagon mi musel říct jaké jsou moje schopnosti a co umím...

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 22:47]
Jsem hraničář a nebylo mi nabídnuto nic ...

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 22:45]
vypadá to, že u Alnagona hrajeme oba hraničáře :-) také ti nabídnul bylinkářství? :-))))

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 22:42]
Ano, mám přesměrováno na Mobil - hraju vícero DrD her a mageopošta funguje jako upozorňovátko ve dnech kdy vydělávám na chleba že mám jít někam odehrát :-)

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 22:39]
vypadá to, že máš přesměrováno na mobil :-) já taky :-)))

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 22:14]
myslím, že i infornace, které jsem napsal jsou velmi jednoduché získat, pokud znáš příběh temné strany, tak si ho nech zatím pro sebe aby se neprosáknul...

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 19:54]
ad DRAGEL [5.7.02 - 14:51] - ono zjištění kdo hraje na temné straně je až moc jednoduchéé získat. Už to vím taky :-)

LIEN from: LIEN [5.7.02 - 19:49]
:))) njn :)
Jo, hraju... zatím dobrý, i když někdy bych ho nejradši zabil :)))

LIEN to: LIEN [5.7.02 - 19:48]
btw: Mám dojem že hraješ za temnou stranu u SEANA/MAAMUTTA - jak to vypadá u Vás ? Hádáte se, nebo hrajete ?

LIEN to: LIEN [5.7.02 - 19:47]
Ahojky, Tarden už asi nerozběhnu - sice už mám jistotu zaměstnání až do ledna 2004, ale pro změnu mě chytla lenora :-( Kdybych ho rozbíhal, tak až od září ...

LIEN from: LIEN [5.7.02 - 19:41]
btw: jak to vypadá s Tardenem... ? není šance to rozběhnout ?

NIMM to: NIMM [5.7.02 - 18:16]
Ahojky !
K pokladnici vědění: Zajímal by mě tvůj soukromý názor, zda lze ve světlé straně pokračovat a zda budeš pokračovat ...

ALNAGON to: ALNAGON [5.7.02 - 18:15]
Ahojky !
K pokladnici vědění: Zajímal by mě tvůj soukromý názor, zda lze ve světlé straně pokračovat a zda budeš pokračovat ...

DRAGEL to: DRAGEL [5.7.02 - 17:36]
Ahojky - jak to vidím, jsme už dva, kteří chtějí hru opustit ...

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 15:05]
Pavlína2 + Alnagon + Nimm
z temné strany jsem se dozvěděl, že sliz na obyčejné lidi nejde, ale na válečnících se drží! takže s tou magií nevím nevím? třeba chce PJ aby jste přišli o magii a sliz vás pak samovolně opustil, ale podle dalšího jeho vstupu do brbárny je potřeba sliz usmrtit na každé postavě vzlášť

DRAGEL from: DRAGEL [5.7.02 - 14:51]
Pavlína2 + Alnagon + Nimm + Celia
Podařilo se mi rozlousknout tajemství temné strany. Teď Vám popíšu co jsem zjistil. Nepomohla mi jiná osoba a tak informace ode mně jsou 100%. Některé věci sem schválně nepopíšu, ač je vím, aby mohla hra dál pokračovat a aby je i světlá strana mohla najít "hráčským" způsobem.
Každému z vás ještě kladu na srdce, aby tuto informaci nijak dál nešířil a aby se o nich nikde nikomu nezmiňoval, protože tato informace je velkým plus naší skupinky a snad nás postaví na rovinu temné straně.

Podařilo se mi zjistit kolik hraje postav v temné straně a jaké jsou, to ale není důležité. Příběh temné strany začína na nějakém hradě, kde umřel panovník a Aradruel se pasoval za jeho nástupce. Dědictvím panovníka byla i nemoc, nebo cizopasníci, které máte na sobě od Aradruela. Příběh začíná tím, že Aradruel odjíždí najmout světlou stranu na získání informace, při tom samozřejmě nakazí, všechny postavy své skupinky. Z děje není jasné jakou informaci chce Aradruel získat a k čemu tahle infornace vede :-( Opouští svojí skupinku s tím, že na něj mají počkat u sopky. Skupinka zatím řeší cizopasníky na svých tělech, nakonec se jim podaší problém vyřešit a slizounů se zbavit. (záměrně neuvádím jak) Pak se vydá k sopce. Sebou má ještě navíc nějakou sochu chrliče a nějaké dva asi rubínové kameny. Vyčkají na Aradruela a PJ jim čekání zkrátí přepadením jejich skupinky smečkou vlků, ale boj s vlky není nijak zvlášť popsán.
Aradruel přijde ke skupince s Aegis, která se k nim přímo vetře. Jediný kroll se nad ní slituje a cestuje s ní :-) Hádanku samozřejmě rozluší i s počtem mečů, který uvádějí jako "33" čímž se asi od našeho výpočtu liší. Aegis PJ navede na to aby změnila směr skupinky ze SV na SZ. Je to PJovský chyták, který nám nebyl ani naznačen, protože PJ předpokládal, že půjdeme po jejich stopách a tak jsme se dostali nejspíš do lesa smrti. Skupinka potkala další postavu, kterou přijala v pohodě mezi sebe, snad až na Aradruela. Temná strana se v těchto chvílích dostala ke stolové hoře a jde na ni.

Můj komentář hry:
YURI - Beyran opravdu neviděl nic jiného, než že si Aradruel přišel pro svého koně a s ním odešel. Musel se pro něj vrátit, protože ho PJ teleportoval jinam, než před jeskyni. Můžeme YURImu klidně věřit. To znamená, že svojí postavu hraje špatně :-(

MACROS se u druhé skupinky neobjevil a tak předpokládám, že k temné straně nepatří, byl to asi pokus někoho si zahrát, nebo to byla naprosto lichá akce od PJ.

Slizouni na vašich tělech, se dají odstranit, ale určitě na to nikdo z nás nemá potřebný materiál. Jinak si myslím že jej PJ našel někde v nějakém bestiáři. Jinak temná strana při zbavování se těchto příšerek o žádnou magii nepřišla!!! Byla jen vyčerpaná a zraněná z odstraňování.

AEGIS - 7/9 přišla k druhé skupince a vetřela se k ní, aby mohla pokračovat. Moc se ve skupince neprojevuje, protože jí ostatní hráči dávají najevo, že je drzá a hodně přehání. Mě osobně do pošty napsala že "je v zajetí temné strany, Help ME!!!!" což je lež jako vež a s jejím přesvědčením vůbec nekoresponduje, jinak se k temné straně připojila až po dobrodružství s námi.

PJ - psychicky zdeptal naší skupinku podrazem od Aradruela. Do teď nedokázal skupinku navést jakýmkoliv způsobem na správný směr ke Stolové hoře a dává nám do cesty pasti, což se u temné strany NIKDY nestalo. Past temné strany byla pouze odstraňování slizounů z jejich těl. Pak už jen jedna bitka s vlky, která nebyla popsána dostatečně, takže šlo o odepsání několika životů. Zapoměl jsem na to, že Temná strana začínala hru pouze 1/4 svých životů! To bylo snad jediné omezení této skupinky. Ale životy si u sopky léčila nějakým driákem.

Temná strana - s naší skupinkou se nemá zájem setkat. Svoje akce popisuje velmi pěkně a děj dobře klape. Je v ní hierarchie, podle inteligence. Méně inteligentní slouží inteligentnějším. Do tohoto schématu nezapadá jen hraničář, který je do jisté míry sám sebou a nové příchozí Drovd (rasa).

Světlá strana - postavy spolu jednají jako se sobě rovnými a tak se často dohadují. Popisování děje není až tak důkladné a propracované.

Po tom co jsem se dozvěděl celou pravdu jsem byl hrozně nasranej, že jsem ani usnout nemohl. Teď mě to už přešlo a zvažuji, jestli mám dále ve hře pokračovat. Nepoměr světlé a temné strany je až zahanbující a PJ by se měl nad sebou zamyslet.


DEZRA to: DEZRA [4.7.02 - 19:15]
Ahoj, Dělám všechno ručně, nebyl jsem doteď schopný si něco napsat ....

DEZRA from: DEZRA [4.7.02 - 12:05]
Ahoj.Chtela jsem se zeptat, jestli na archivivani auditek z magea pouzivas nejaky skript nebo tak neco, nebo to proste rucne prepisujes?

SIR_KORIN_II from: SIR_KORIN_II [4.7.02 - 10:05]
No tvarově a mluvou sedí, a přiznávám, že inspirace tu byla, i když jsem si ho podobně představoval i předtím. Co se pravidel týče tak to samozřejmě Igor ze zeměplochy není.

DRAGEL to: DRAGEL [4.7.02 - 09:19]
:-)))

DRAGEL to: DRAGEL [4.7.02 - 09:19]
Až něco přečteš v myslích, tak dej vědět ...

SEAN from: SEAN [4.7.02 - 09:07]
Pokud se ptáš na případnou možnost uchopení slizu, tak je skoro nulová (řídký sliz, proteče mezi prsty), raději to zpřesním i v auditoriu.

SIR_KORIN_II to: SIR_KORIN_II [4.7.02 - 09:06]
Ahojky ! k černý skalám tangeru-od hráče: Nevypůjčil sis sluhu Igora z knížek o Zeměploše ? :-)))

SEAN to: SEAN [4.7.02 - 08:59]
smazání příspěvku jsem přežil :-) Máme šanci dragela z toho slizu vytrhnout ?

SEAN from: SEAN [4.7.02 - 07:47]
Promiň, smazal jsem ten Tvůj příspěvek, aby nemátl. Na šťourání klacíkem jsi neměl čas, ten sliz začal Dragela obalovat okamžitě.

DRAGEL from: DRAGEL [3.7.02 - 22:30]
NIMM + Alnagon + Pavlína2 = povolené vnuknutí mysli :-)
zkouším ukecat SEANA na povolené čtení mysli a vnuknutí 7/9, která je zajata u temné strany. Nabídl jsem mu zajímavější hru s větší zápletkou :-)

NIMM to: NIMM [3.7.02 - 15:35]
Klidně Yuriho přenechám silnějšímu :-)

NIMM from: NIMM [3.7.02 - 08:41]
pošta od Dragela: myslím, že na nás šije SEAN nějakou boudu s Yurim nějak se mi nechce věřit, že by mluvil pravdu, navíc se Sean podřekl, že Aradruel použil 7/9 na odlákání koček, takže to musel YURI vidět. 7/9 mi napsala, že hraje dál a že byla zajata temnou stranou. Zkusím ji telepaticky kontaktovat, ale chci souhlas PJ. Napiš to i ostatním. Kdo bude hlídat YURIho? já jsem pro Celaskona. Už jste o tom mluvili v poště? Zkus ho přesvědčit. Myslím, že bude fyzicky lepším strážcem než ty. Má na to předpoklady: pes, zbraně.

ALNAGON from: ALNAGON [2.7.02 - 15:30]
ach jo

ALNAGON from: ALNAGON [2.7.02 - 14:14]
no hlavně že po těch jeho řečech to můžeme napravit...

ALNAGON to: ALNAGON [2.7.02 - 14:12]
nějak moc to nechápu - asi mu boříme plány co měl ...

ALNAGON from: ALNAGON [2.7.02 - 14:05]
Chápeš proč se nás Sean neustále snaží zrazovat od toho, co naše postavy v Pokladnici dělají?

ALNAGON to: ALNAGON [2.7.02 - 10:24]
ok. jdu někoho vzbudit (do audítka)...

ALNAGON from: ALNAGON [2.7.02 - 10:21]
nastal okamžik, kdy se ti už dost chce spát a máš pocit, že bys mohl být vystřídán

SEAN to: SEAN [1.7.02 - 15:03]
U mě v práci je moc horko a pak píšu voloviny :-))) Jdu napsat ...

SEAN from: SEAN [1.7.02 - 15:00]
To není "první dobrodružství", ale "pokladnice vědění" :o))
Tak mu napiš, on se ti poíše, je celý nedočkavý :o)))

SEAN to: SEAN [1.7.02 - 14:56]
první dobrodružství: Ricco se chce co nejtiššeji dostat k tomu smrdícímu individuu. Pro začátek jen na dohled ...

ALNAGON to: ALNAGON [1.7.02 - 13:42]
to záleží jak jsou dlouhé noci :-) Ale dřív jak za dvě hodiny to nebude

ALNAGON from: ALNAGON [1.7.02 - 10:53]
za jak dlouho hodláš někoho budit?

CELIA to: CELIA [1.7.02 - 09:45]
Kostky do Tangeru - šestistěnka: 1 , 1

ALNAGON from: ALNAGON [28.6.02 - 13:52]
chyba je na moji strane, hodil's to tam 2x, tak jsem to jednou smahnul a ty zrejme soucasne to druhe :-]

NIMM to: NIMM [28.6.02 - 13:47]
Ok. Počkám si jak to dopadne, případně bych Yuriho zezadu .... pošimral.

ALNAGON to: ALNAGON [28.6.02 - 13:45]
ops. Tak teď nevím jestli jsi mi smazal moji hlášku v audítku nebo jestli jsem ji já vůl nezapoměl odeslat ... (Vrátil jsem se zpět a dělal ohniště ...)

NIMM from: NIMM [28.6.02 - 13:39]
Dragel nedůvěřuje Yurimu, zkouší zjistit jeho přesvědčení a případně odhalit vinu, čeká od Seana odpověď.

NIMM from: NIMM [4.6.02 - 07:35]
Princip hádanky: klíč je "33 znepřátelené meče značí", tím se myslí písmeno X. X samozřejmě není 33.písmeno v abecedě, ale 23, takže použil číslování od desítky, A=10, bez háčků a bez CH. Platí jen první dvě číslice, druhé dvě jsou tam úmyslně na zmatení. Nepřišel jsem na to já, ale Celia, tohle je teda mimo moje možnosti. Text potom zní: Smer SV vecere na vrchole stolove hory pozor na vzduch.
Tu blbou Aegis jsem podezíral od začátku, je moje chyba, že Aradruela ne. Až mi přijde pod ruku, zabiju ho. Nimmeron sice prozradil hodně, ale směr SV neřekl, tak by mě zajímalo, kam tak spěchali.

NIMM to: NIMM [31.5.02 - 15:04]
nee ...

NIMM from: NIMM [31.5.02 - 14:58]
BTW, předpokládám, že ani ty temnou stranu nevidíš,nebo jo?

NIMM to: NIMM [31.5.02 - 14:58]
hm. Tak ti nevím ...

NIMM from: NIMM [31.5.02 - 14:54]
vodní ani chladivý nemám

NIMM from: NIMM [31.5.02 - 14:54]
Ne, on napsal, že blesky muže zasáhly, neprolétly. Já furt nevím, jak by se to chovalo, kdyby ta postava byla magická. Nemum žádné magy, PJ mi je všechny vzal, a kocour toho moc nemá, tak nevím, jestli plýtvat na bílý blesk.

NIMM to: NIMM [31.5.02 - 14:45]
S tím mačkáním tomu moc nerozumím, ale asi je to tím, že ta mapka není zcela přesná ... Pokud prolétla šipka a prolétly i modré blesky, je ještě šance prubnout něco z "vodních" a "chladivých" kouzel. To by mohlo snad stačit. Bílé bych si nechal až napotom ...

NIMM from: NIMM [31.5.02 - 14:35]
A kde jako má být Dragel?

NIMM from: NIMM [31.5.02 - 14:34]
Já teda nevím, nechci se hádat, ale proč bychom se měli mačkat v chodbičce? Myslel jsem,že u závalu jsme maximálně dva a Ricco hlídá u kraje chodbičky na rohu. Na modré blesky mi Sean nic nenapsal, jestli to mělo nějaký efekt. Šipka z kuše proletěla, myslíš, že se z toho dá usuzovat, že ta postava je magická? Že by teda kocoutr pálil bílými místo modrými?

SEAN from: SEAN [31.5.02 - 14:34]
Prosímtě neber ty šmejlíky jako zlomyslnost, tak to fakt není myšleno :o)

SEAN from: SEAN [31.5.02 - 14:33]
A lechtá,šimrá a leze do všech myslitelných míst, prostě by se z toho mohl vyklubat hezký vztah :o))))

SEAN from: SEAN [31.5.02 - 14:31]
Přesně :o)))

SEAN to: SEAN [31.5.02 - 14:29]
magenergii opravdu nevedu ... Takže mám jednoho broučínka, jestli to chápu dobře ?

SEAN from: SEAN [31.5.02 - 14:27]
Měls to na 1/4, což je akorát, pokud souhlasíš, ale neboj není to nic strašného :o) Asi nemáš mageenergii v mysli co? Pokud ne jsi majitelem jednoho parazita a postih -1 na boj a obranu.