Černý měsíc
Posun v ději:
[ zpět ] [ o úroveň výše ] [ další ] [ dolů ]
400.
PYVERRN
[4.10.01 - 20:53]
Tohle - a můj přítel?!? To jsi mě opravdu dojal, potkal jsem ho totiž dnes a
vůbec ho neznám? ... Ovšem také je tu možnost, že se nějak dohodneme. Co vy na
to? ... Já nejsem ten kdo se potmě plíží k ohňům s železem v ruce. Takže když vy
schováte zbraně a půjdete sem, na světlo, můžeme začít vyjednávat. A tady máte
alespoň malý důkaz dobré vůle. (pouštím Artana). Tak co, domluvíme se?
399.
ARAMOR
[4.10.01 - 19:09]
Co myslíš? Záleží mně na tom bezcenném hraničáři více než tobě na tvém
příteli? procedil zaklínač mezi zuby a přiložil dýku ještě blíže k chlapcově
krku, až na ostří nože se objevila kapička krve... Zaklínač se svýma oranžovýma
očima hluboce zahleděl na muže s nožem...
398.
GAMESNIK
[4.10.01 - 11:09]
Nimheru, který šel poslední se pokusí schovat za strom dřív než si ho stařík
všimne.
397.
NIMRANDIR
[4.10.01 - 10:44]
Okamžik nato se spící postava bleskově vymrštila a než mohl
někdo jen mrknout přiskočila k blížícímu se Artranovi, na krku mu drží nůž a
skrz zuby procedí k zaklínači Zahoď ten nůž nebo tvůj přítel zemře; a ostatní
hezky na světlo! zavolal muž do lesa
396.
ARAMOR
[3.10.01 - 21:31]
Najednou se ze stínu vynořila postava zahalená v černém plášti... Mihli se jako
stín, a než se chlapec otočil, ležel na zemi s dýkou na krku... Ahoj...
řekl suše zahalený...
395.
NIMRANDIR
[3.10.01 - 16:20]
:)))
394.
NIMRANDIR
[3.10.01 - 16:20]
Artran opuští kryt lesa a potichoučku polehoučku cupitá k
mladíkovi, už je skoro u něj...
393.
NIMRANDIR
[3.10.01 - 09:05]
Jste na místě. Mladík sedí u ohně a odhaduje stav svého
společníka, ten jak se zdá už spí
392.
PAVLINA2
[3.10.01 - 07:24]
Paul to bere mírně doleva.Stařík sedí nalevo otočil se Paul na Nimhera
...
391.
ARAMOR
[2.10.01 - 20:06]
Zaklínač se ztratil z vašich očí...
390.
NIMRANDIR
[2.10.01 - 16:07]
Vypravili jste se tedy na dotyčné místo, někdo jde rychleji,
někdo pomaleji, někdo zcela tiše, někomu se to zas tak tiše nedaří....
389.
NAAR
[2.10.01 - 12:55]
A Lone Wolf se také jde podívat co se děje.
388.
ARTRAN
[2.10.01 - 12:50]
Artran neodpovídá, jen si to štráduje dál. Asi už má představu co udělá..(
Pj-pošta)
387.
GAMESNIK
[2.10.01 - 07:25]
I Nimheru nakonec přidal do kroku a vydal se za tím mladíkem. Ale co s tím
staříkem co je s tím mladíkem? zeptal se ještě.
386.
PAVLINA2
[1.10.01 - 21:28]
Paul se rozhodl a jde za mladíkem taky ...
385.
SARRANA
[1.10.01 - 16:55]
Sarrana se naopak na setkani s mladikem tesi, konecne bude po zasluze potrestan.
384.
ARTRAN
[27.9.01 - 14:26]
A Artran rázným krokem vyrazil vpřed...
383.
PAVLINA2
[27.9.01 - 14:06]
Pořád rovně tímhle směrem ukáže Paul Artranovi směr ... a nerozhodnut co
dělat počká co ostatní ...
382.
GAMESNIK
[27.9.01 - 07:32]
Nimheru jde pomalu za ostatníma a vypadá že s toho není moc nadšenej.
381.
ARTRAN
[26.9.01 - 15:45]
Artran se po slovech Paula prudce otočí a vytáhne svůj mečíček. Máme mu co
vracet procedí skrze zuby a kývne na ostatní. V jeho očích se jiskří
pomsta-již dvakrát ho nechal přežít, potřetí si svou chybu ovšem rozmyslí.
Jdeme. Paule, veď nás!.
380.
NAAR
[26.9.01 - 13:56]
Poté co je přístřešek postaven, prozkoumá Lone Wolf okolí a potom se dá do
přípravy večeře.
379.
PAVLINA2
[26.9.01 - 13:31]
... Paul se vrací k Nimherovi a pak oba k ostatním. Je tam ten mladík co jsme
se s ním už dnes dvakrát setkali a hučí tam do nějakého ... postaršího ...
člověka. Ten se mi moc nelíbil...
378.
PAVLINA2
[25.9.01 - 16:06]
... ze směru kam šel Paul zatím žádné zvuky slyšet nejsou ... (osude-pošta)
377.
SARRANA
[25.9.01 - 11:14]
"Cože? Hlídat mě!!!" dojde to konečně Sarraně, která je v polospánku.
376.
ARAMOR
[22.9.01 - 20:58]
Zaklínač kouká kolem a kleje něco v tom smyslu, že je efektivnější bojovat beze
zbraně než s tím píchátkem co má od zlodějů... (JÁ CHCI SVŮJ MEČ!!! MAMÍ!!!:)
375.
NIMRANDIR
[22.9.01 - 15:44]
v táboře zatím staví přístřešek, už bude hotov..
374.
PAVLINA2
[21.9.01 - 08:45]
Paul se od Nimhera potichu vzdálil. Schovává se za stromy, keře a přibližuje se
k onomu místu ...
373.
NAAR
[20.9.01 - 14:42]
A Lone Wolf pomáhá Artranovi.
372.
GAMESNIK
[20.9.01 - 11:46]
Nimheru prohlíží okolí a ostražitě naslouchá jestli něco neuslyší od Paula nebo
od tábora.
371.
ARTRAN
[20.9.01 - 11:38]
..A našel tam Artrana jak dělá přístřešek pod převisem, který našel
370.
NAAR
[20.9.01 - 11:17]
Lone Wolf se za chvíli vrátí do tábora s tím, že nic nenašel.
369.
GAMESNIK
[20.9.01 - 07:56]
Jistě omlouvám se že mně to nenapadlo dřív řekne Nimheru a přiblíži se
trochu k táboru tak aby slyšel Paula a aby byl na doslech od tábora.
368.
PAVLINA2
[19.9.01 - 08:20]
Nevracej se, počkej tady, kdyby mě někdo napadl, tak sběhneš pro ostatní
říká polohlasem Paul.
367.
GAMESNIK
[19.9.01 - 07:36]
dobrá já se teda vrátím, ale aspoň zaklínač by mněl jít s tebou ....
366.
PAVLINA2
[19.9.01 - 06:49]
Pšššt, v klidu, není kam spěchat šeptá Paul Nimherovi, možná bych měl
dál jít sám
365.
GAMESNIK
[18.9.01 - 07:25]
Nimheru se snaží běžet za Paulem, ale nějak se mu pletou větve pod nohy, už
několikrát málem spadnul, ale teď třísk. Nimheru sebou plácnul na zem. Snaží se
rychle vstát a běžet dál za Paulem.
364.
ARTRAN
[17.9.01 - 07:24]
Já jsem našel převis, pod kterým můžeme přečkat tuhle bouřku. Já to tu zatím
uzpůsobím na přespání (a pohlídám Sarranu s Billem :)
363.
ARAMOR
[15.9.01 - 22:50]
Půjdu raději s vámi. Mohli byste si ublížit... pronesl klidně zaklínač...
362.
GAMESNIK
[14.9.01 - 07:21]
Dobře, půjdu s tebou řekne Nimheru a připraví si svou hůl a vypraví se za
Paulem.
361.
PAVLINA2
[13.9.01 - 23:11]
Paul přerušil vyhledávání placu na nocování, natáhl do nosu vzduch a zadíval se
jedním směrem. Jako když jsem ucítil dým a viděl zablesknutí pronesl
Paul,zkusím se podívat trochu blíž...
360.
NIMRANDIR
[13.9.01 - 15:58]
Dobře, tedy okoukáváte okolí a hledáte vhodné místo.
Zamračená obloha způsobila, že slunce zapadlo ještě dříve než obvykle, je tedy
již dosti šero..
359.
NAAR
[13.9.01 - 12:22]
A Lone Wolf mu pomáhá.
358.
ARTRAN
[12.9.01 - 15:01]
OOOOOOOOOOOOps. Ok. Artran hledá místo pro přečkání bouřky (třeba je tam
jeskyně, že jo, Pj ;)
357.
PAVLINA2
[10.9.01 - 15:13]
(od hráče: Já to tušil :-( Artran si nevybral žádné místo?)
356.
NIMRANDIR
[10.9.01 - 13:58]
Mám tomu rozumnět, že jste se dali do stavění přístřešku? Na
planině před lesem? A hned u cesty?
355.
PAVLINA2
[10.9.01 - 13:37]
Paul důvěřuje Artranovi, že vybral dobré místo na nocování a tak se připojuje ke
stavění přístřešku ...
354.
ARTRAN
[10.9.01 - 11:52]
Ano. Pojďte, kolegové hraničáři, postavíme přístřešek. navrhl Artran, ale
nečekal na odpověď a dal se do díla.
353.
NAAR
[10.9.01 - 11:46]
Dobrý nápad Nimheru řekne Lone Wolf.
352.
ARAMOR
[7.9.01 - 21:26]
Ugh, řekl zaklínač...
351.
GAMESNIK
[7.9.01 - 15:40]
Možná by jsme měli najít dobré místo k utáboření a do lesa vstoupit až ráno
Navrhuje Nimheru
350.
NIMRANDIR
[7.9.01 - 15:16]
Vydali jste se na cestu, asi po půl hodině se cesta stáčí na
sever, taktéž opouštíte skalisté pláně a před vámi je les. Obloha se již značně
zatáhla, ale v nejbližších chvílích to na déšť ještě nevypadá.
349.
SARRANA
[7.9.01 - 13:23]
"A pak se říká, bude nás víc, nebudeme se bát vlka nic..." postěžuje si Sarrana
a také vyrazí na cestu.
348.
PAVLINA2
[7.9.01 - 08:03]
Paul si také sesbíral nádobíčko, pomohl zaklínačovi na nohy, a vydal se rovněž
na cestu ...
347.
NAAR
[6.9.01 - 14:46]
Mě ještě pár magů zbylo, já ho trochu uzdravím.
346.
ARTRAN
[6.9.01 - 14:39]
Jdeme zavelel hraničář a sebral své věci a Billa a jde s ním.Neohlíží
se,důvěřuje,že ostatní jdou taky. Ps:nemůžu uzdravit Aramora, poněvadž nemam
magy.
345.
NIMRANDIR
[6.9.01 - 14:30]
Zahřmění očividně větrná smršť nedoprovází, alespoň zatím, za
to na západě začínají zakrývat oblohu černočerné mraky. Asi začne do hodiny
pršet.
Juj, pojďte, pojďte honem pryč... švitoří Bill a tahá ostatní za cípy
kabátů směrem na východ.
344.
NAAR
[6.9.01 - 14:14]
Lone Wolf také vstává a dívá se, co se děje. Myslíte, že by to mohlo něco
znamenat? otočí se po chvíli na ostatní.
343.
PAVLINA2
[6.9.01 - 11:07]
Paul vstává od zaklínače a když vidí že vlky sledují ostatní, mrkne se na to
zahřmění (např.jestli není spojeno s větrnou smrští apod.)
342.
GAMESNIK
[6.9.01 - 07:30]
Nimheru také zaostří sluch dívá se směrem k k onu místu
341.
NIMRANDIR
[5.9.01 - 14:09]
Achhhh protáhlo se božstvo osudu a ospale vykouklo
přes okraj oblaku směrem k zemi, doufám, že jste si prázdniny užili a vyžili :)
a jelikož se mi poslední hláška hrozně moc povedla, tak ji zopakuju :)
"V dálce zahřmělo, od místa kde jste byli přepadeni je slyšet protáhlé vytí
vlka."
Mimoto Paul zbudil zaklínače a Sarrana ustaraně hledí směrem odkud se ozývá
vytí.
340.
SARRANA
[27.8.01 - 13:06]
"Doufám, že se ten vlk nažere a nás nechá být!"
339.
PAVLINA2
[9.7.01 - 15:04]
Paul začne jemně budit Aramora ...
338.
NIMRANDIR
[29.6.01 - 09:36]
V dálce zahřmělo, od místa kde jste byli přepadeni je slyšet
protáhlé vytí vlka.
337.
PAVLINA2
[28.6.01 - 08:09]
Půjde, když si někdo troufne ho vzbudit zhodnotí Paul zdravotní stav
zaklínače ...
336.
GAMESNIK
[28.6.01 - 07:35]
Možná by jsme se měli dostat před setměním z lesa, ale půjde to i s Aramorem?
335.
ARAMOR
[27.6.01 - 11:17]
... ... ... ... Chrrrr.... Chrrrr...r......rr..
334.
NIMRANDIR
[26.6.01 - 12:16]
Jsou zhruba dvě hodiny odpoledne. Pokud si pospíšíte, měli
byste do setmění opustit les a dorazit až k mohylovým vrchům, pak už to je do
vévodského města coby kamenem dohodil, zhruba půl dne lážo plážo cesty.
333.
ARTRAN
[26.6.01 - 10:55]
Artran si tiše začal zpívat písničku o lapcích, co přepadli dobrodruhy. A o
dobrodruzích, co zmasakrovali lapky a teď čekají, co dál.
332.
GAMESNIK
[26.6.01 - 07:49]
(kolik je hodin?)
331.
NIMRANDIR
[25.6.01 - 21:10]
nehrál :), teda hrál, ale jenom trošku :))
tak máš 5 fragů, pak tě zákeřně trefili šípem ze zálohy
330.
ARAMOR
[25.6.01 - 20:33]
///SPÍM/// frag= počet zabitých nepřátel. Tys nehrál Dooma? :-))
329.
PAVLINA2
[25.6.01 - 16:34]
Paul se posadil na zem se slovy: Až se půjde dál tak řekněte ! Pak se
začal věnovat sobě a svým zraněním ...
328.
NIMRANDIR
[25.6.01 - 16:17]
Spojené hraničářské úsilí přineslo své výsledky. Aramorův
dech se zklidnil, rána po šípu zacelila. Již není v bezvědomí, ale v hlubokém
posilujícím spánku, chcete ho zbudit??
Sarrana se zatím rozhlíží kolem, vypadá to, že pokud nějací lupiči utekli, jsou
rádi, že tomu tak je a ani je nenapadne to měnit.
--Aramor: co to je frag?
327.
SARRANA
[23.6.01 - 11:36]
Sarrana zatím hlídá, jestli některý z těch banditů nebude mít hloupý nápad se
vrátit.
326.
NAAR
[22.6.01 - 09:59]
A Lone Wolf udělal to samé. Snad to bude stačit.
325.
ARTRAN
[22.6.01 - 09:51]
Artran použil svou chodcovu schopnost a seslal uzdrav těžké zranění.
324.
PAVLINA2
[21.6.01 - 15:16]
Paul pokývl na hraničáře, chytil šíp a co nejšikovněji jej z Aramora vyndal ...
323.
ARTRAN
[21.6.01 - 09:49]
Já klidně též ochotně přispěchá Artran.
322.
NAAR
[21.6.01 - 07:23]
Já ti pomůžu. říká Lone Wolf.
321.
ARAMOR
[20.6.01 - 21:09]
Já ležím a sípám... (OSUDE, prosím, stav, počet fragů, zkušenosti,
zranění...Prosím.)
320.
PAVLINA2
[20.6.01 - 14:56]
Budu potřebovat ještě jednoho hraničáře - já vytáhnu ten šíp a někdo by ho
měl okamžitě zaléčit oznamuje Paul ohledávající ránu se šípem...
319.
GAMESNIK
[20.6.01 - 14:46]
Nimheru sleduje Paulovo počínání připraven odrazit holí Aramorův útok.
318.
NIMRANDIR
[20.6.01 - 14:41]
Jakmile Paul poklekl vedle Aramora, aby zkontroloval jeho
stav a případně mu pomohl, Aramorova ruka stejně jako jiné části těla....
zůstala nehybná, zdá se, že je opravdu v bezvědomí, na hrudi mu prosakuje krev,
jsou slyšet sípavé pokusy o nádech....
317.
PAVLINA2
[20.6.01 - 12:19]
Paul se zkusí zlehka dotknout Aramora ...
316.
NIMRANDIR
[19.6.01 - 14:56]
Chvíli se ostražitě pozorujete, ale v další okamžik se
Aramorovo napjaté tělo uvolní a oči zavřou, upadl do bezvědomí. Jestli opravdu
nebo jestli to jen hraje můžete snadno zjisti, stačí se přiblížit.... :))
315.
ARAMOR
[19.6.01 - 11:54]
Čekám...
314.
NAAR
[18.6.01 - 13:20]
Lone Wolf potichu upozorní ostatní, aby před ním zatím nemluvili o zajatci(dokud
se nedostane z toho bersekra).
313.
ARTRAN
[18.6.01 - 13:10]
Artran mluví nahlas k Aramorovi: Hej, to jsme my. Kamarádi. Jseš v pohodě? Už
jsi je pozabíjel?
312.
PAVLINA2
[18.6.01 - 08:47]
Paul je rád, že je ještě žije a dalších akcí na léčení zaklínače se zatím nebude
účastnit... Možná za chvíli ...
311.
NAAR
[18.6.01 - 07:46]
Lone Wolf se drží kousek od Aramora a snaží se zakrýt banditu tak, aby ho Aramor
neviděl.
310.
ARAMOR
[16.6.01 - 15:18]
Jsem zde, ale mám bersekr. //Teoreticky bych se měl uklidnit za chvíli, tak se
snažte abych vás nezabil:-))//
309.
NIMRANDIR
[16.6.01 - 14:10]
Halóóó, tak děláte něco nebo jen tak koukáte a vybalujete
svačiny??
308.
NIMRANDIR
[11.6.01 - 15:03]
Jakmile Paul poklekl vedle Aramora aby zkontroloval jeho stav
a případně mu pomohl, Aramorova ruka se náhle vymrštila a Paul jentaktak uskočil
před dýkou, i přesto mu na hrudi zůstal zkrvavený šrám a odečte si 3 životy.
Aramor vás pozoruje zpoza šílených očí, živého ho nedostanete.
307.
PAVLINA2
[11.6.01 - 07:56]
Paul se pokusí zjistit odpověď na Nimherovu otázku (osude ?) a podle zjištěného
stavu pak zareaguje ...
306.
GAMESNIK
[11.6.01 - 07:31]
A jéje chudák Aramor musíme mu pomoci , žije ještě?
305.
NIMRANDIR
[7.6.01 - 15:15]
Oki, banditu jste přivázali za koně a vyrazili. Mate mezi
sebou dva hraničáře a tak sledovat stopy není žádný problém. Navíc čas od času
narazíte na nějakou tu ruku, nohu nebo i poměrně větší část bandity. Stopa se
dosti klikatí, neboť prchající zřejmě usoudili, že pokud se rozdělí, budou mít
větší šanci. Některým to nevyšlo. Jiným jo, za kamenem jste narazili na
Aramorovo tělo, z prsou mu trčí šíp.
304.
PAVLINA2
[5.6.01 - 07:17]
Za dopomoci ostatních přiváže Paul toho banditu za Lone Wolfova koně...
303.
ARAMOR
[1.6.01 - 22:13]
Ooou. Jsem pryč. Tak jsem v rukou Osudu... ////NA 14 DNÍ JEDU DO HOR!!!///
302.
NAAR
[30.5.01 - 08:16]
Tak ho uvažte za mého koně. řekne Lone Wolf a chvíli čeká.
301.
PAVLINA2
[30.5.01 - 07:59]
Potřebujeme ho na něco ? zeptá se na banditův osud Paul. Tahat se mi s
ním nechce, leda že by si ho někdo uvázal za koně ...
300.
GAMESNIK
[30.5.01 - 07:48]
Nejspíš ho budeme muset vzít sebou, ale je tu problém: Artran řekl
"Nepřestane dokud bude poslední žít" a ten bandita žije...
299.
SARRANA
[29.5.01 - 10:02]
"A co s tím omráčeným banditou?" křikne na odcházející Sarrana, když ho spoutá.
298.
PAVLINA2
[28.5.01 - 13:11]
Paul již vyrazil za Artranem i Lone Volfem a jen ze zvědavosti pokukuje, jestli
jdeme po správných stopách :-)
297.
NAAR
[28.5.01 - 12:14]
Lone Wolf se rozhlédne okolo sebe a řekne: Můžeme vyrazit. Chvíli počká,
až se všichni připraví a pak vyrazí po stopách. Koně vede za sebou a vedle něho
běží jeho pes.
296.
ARTRAN
[28.5.01 - 07:41]
Nezbývá než čekat... A nebo se rozdělit... ale to nepřipadá v úvahu.
Každopádně je možná v nebezpečí. To víte on nepřestane dokud bude poslední
žít...a..a to by mohl být ten problém. MUSÍME ZA NÍM, Lone Wolf to tu snad zná.
Snad se mu nic nestalo..tedy Aramorovi.. né že bych nevěřil v jeho schopnosti,
ale přece jen.. přidává svůj názor také Artran, ač je bo boji vysílen a bez
magů( a bez pořádný zbraně).
295.
PAVLINA2
[25.5.01 - 14:23]
Můžem jít po jeho stopách, ale on se může začít vracet jinudy najde naše
stopy a budeme se honit až do večera ... navrhuje a současně zamítá Paul
svůj návrh
294.
GAMESNIK
[25.5.01 - 11:24]
Artran má pravdu měli by jsme už jít za vévodou a vypadnout z tohohle
zatracenýho průsmyku, ale bez Aramora jít nemůžeme musíme ho jít najít pokud se
brzy nevrátí naposledy pronásledoval jednoho banditu nejspíš se nezačne vracet
dokud bandita žije. A....a pak by se nám mohl stratit tady to přece nezná nebo
ano...???
293.
ARTRAN
[25.5.01 - 07:31]
Jistě, my nic nemáme. Tedy až na tyhlety mečíky a krátké luky(my hlupáci na
ně zapomněli!!!!! - vzali jsme je zabitým hoblinům, toho rána, co jsme se
setkali s Lone Wolfem a Vildou) Musíme už dojít za tím vévodou.
292.
NAAR
[25.5.01 - 07:17]
Ano, já tu něco mám. řekne Lone Wolf a vyndá z torny nějaké lano(asi 10
sáhů).
291.
PAVLINA2
[24.5.01 - 21:31]
Paul odpoví Sarraně: Ne, nemáme. Jedině snad místní a ukáže na Lone Wolfa
....
290.
SARRANA
[24.5.01 - 17:18]
Sarrana se vrátí na místo činu a začne obcházet těla nepřátel. U jednoho, který
se jí předtím připletl do cesty, poklekne a po chvíli se obrátí k ostatním. "Má
někdo provaz nebo něco jiného čím ho svážeme?"
289.
ARTRAN
[24.5.01 - 15:04]
Hráč Vilda ještě nehrál, když jsme je dostali. No?
288.
NIMRANDIR
[24.5.01 - 15:03]
Artrane, bejt tebou si dám pozor na to, co říkám. Žádný zbraně(hlavně ty modrý)
jsme nedostali.Poznámka od nehráče Vildy
287.
NAAR
[22.5.01 - 11:11]
Lone Wolf přispěje taky nějakou tou léčící magií. Potom se podívá po svém koni a
psu.
286.
ARTRAN
[22.5.01 - 10:49]
Artran použije zbytek magů na doléčení toho, kdo to potřebuje nejvíce (možná
jsem to teď já). Našel jsem psa a koně?
285.
GAMESNIK
[22.5.01 - 07:31]
To já mám taky po mágách až na jeden řekne Nimheru který zaslechl Paula
A kde je Aramor???zeptá se zmateně Nimheru
284.
PAVLINA2
[21.5.01 - 15:39]
Paul nechá pronásledování a pak pomůže Billovi - trochu ho vyléčí: A mám
dneska po magách řekne si poté potichu...
283.
NIMRANDIR
[21.5.01 - 14:12]
Sarrana mladíka nenašla, zřejmě vzal zavčasu nohy na ramena.
Ostatní zatím vyhrabali Lone Wolfa, živý je, i když strašně odřený. Aramor vám
mizí z dohledu, ve své nepříčetnosti se žene za zbytkem banditů a zřejmě nebude
mít pokoj, dokud jediný z nich zůstane naživu. Současně se k vám s fňukáním
přišoural Bill, svůj prak má zlomený a na rameni pořádný šrám od meče. Zřejmě
ani jeho mrštnost nebyla dostatečná.
282.
ARTRAN
[15.5.01 - 10:50]
I Artran pomáhá Nimheruovi (co dělá Bill?) a shání se také po kolegově koni a
psovi.
281.
GAMESNIK
[15.5.01 - 07:40]
Nimheru vstane a porozhlédne se po té spoušti co tu nechali banditi. Dojde ke
kameni a sebere si zpět své zlaťáky.Pak slyší Lone Wolfovo volání a vydá se tím
směrem.Když zjistí že Lone Wolf je pod hromadou kamenů začne ho pomalu
vyhrabávat.
280.
NAAR
[15.5.01 - 07:33]
Pokud to Lone Wolf přežil, tak slyšíte volání zpod hromady kamenů.
279.
PAVLINA2
[14.5.01 - 13:44]
Paul povstal od Nimhera a protože nikdo další z družiníků nejeví podobné
příznaky jako před chvílí Nimheru, vydal se tím samým směrem jako Sarrana, ale
trochu více do strany, kdyby snad mladík dělal úhybné manévry ...
278.
SARRANA
[14.5.01 - 12:38]
Sarrana se jde kousek podívat tím směrem, kam zmizel ten mladík. Třeba se tam
někde třese za kamenem.
277.
GAMESNIK
[14.5.01 - 07:52]
Po té co se Nimheru pomalu probouzí řekne To byl divnej déšť, děkuji ti za
vyléčení Paule.
276.
ARTRAN
[14.5.01 - 07:35]
Artran si hluboce oddechne (rovnice Artran+kámen=-6 životů, mu zrovna
neprospěla) a poté se vydá pomalým krokem k ostatním, je viditelně poraněn (pro
Pj- celkově je to za 10žvt.)ale není to nijak vážné (doufám).
275.
PAVLINA2
[14.5.01 - 06:48]
Paul ale také vidí drobné Nimherova zranění a tak se bude chvilku věnovat léčení
(osude:1x těžké) a probouzení z bezvědomí ...
274.
NIMRANDIR
[13.5.01 - 14:49]
Aramor počal s pronásledováním banditů, ti nečekají a snaží
se dostat co nejrychleji od něj, přeci jen to byl on, kdo porazil jejich vůdce.
Paul doběhl k Nimheruovi a zjistil že dýchá, pouze je v bezvědomí.
273.
NIMRANDIR
[12.5.01 - 16:30]
.. do trávy :))))
272.
ARAMOR
[11.5.01 - 20:50]
Nevím. Aramor, jestli to jde, se z důvodů svého bojového šílenství žene za
prchajícími bandity a zuřivě bodá dýkou...
271.
NIMRANDIR
[11.5.01 - 16:49]
Blum.. dopadl poslední kámen a hádejte
kam..
270.
PAVLINA2
[11.5.01 - 09:18]
Když Paul vidí nastalou situaci, rozběhl se směrem k Nimheruovi, ale neběží
bezhlavě, přece jen se snaží aby nedostal kamenem ...
269.
NIMRANDIR
[11.5.01 - 07:56]
Lavina kamenů začíná polevovat
268.
NIMRANDIR
[11.5.01 - 07:55]
Aha, běh událostí se začíná otáčet. Ti banditi, kteří viděli
náčelníkovu smrt zůstali civět jako zkoprnělí, stalo se nemožné. Postupně se
novinka roznesla i k ostatním a bandité změnili taktiku, začínají zdrhat. Teda
mimo jednoho, ten se totiž dostatečně rychle neprobral a schytal to do hlavy
docela velkým kamínkem. Na Nimherua začíná dopadat smršť ostré drtě, odečte si
dalších 7 životů. Artran + kámen = -6 životů
267.
GAMESNIK
[10.5.01 - 07:31]
Nimheru bohužel nemůže dále nic dělat a jen doufat že ho nezasáhne kamení.
266.
ARAMOR
[9.5.01 - 20:31]
První zaklínačův úder je veden dýkou, spodem. Bandita se postavil do obrané
pozice, ale zaklínačova dýka se najednou objevila v druhé ruce, bodl. Vůdce jako
by to čekal, uskočil a zasadil zaklínači nepříjemnou ránu,která by skolila
nejednoho kouzelníka, do zad. Zaklínač nic takového nečekal, a je vidět že je
vyveden z míry. Bandita očekával že nepřítel bude po úderu zpomalen a neopatrně
odstoupil. Nevěděl kdo před ním stojí. Zaklínač plynule přešel do útoku, dýka
našla svůj cíl v podobě banditova hrudníku rychlostí blesku. Než se stačila ruka
stáhnout, byla zasažena úderem jež jí málem oddělil od těla. Bandita opět,
podruhé a naposledy propadl pocitu falešného bezpečí. Dýka bodla z levé ruky, do
banditova krku. Přeťala obě tepny i ohryzek. Bandita ve smrtelném zachrčení padl
na zem. Mrtev.
265.
SARRANA
[9.5.01 - 17:18]
Sarrana se pokusila co nejrychleji utéci z té zóny kamenů. Pokud se jí někdo
postavil do cesty, tak znovu použila své ruce.
264.
PAVLINA2
[9.5.01 - 12:48]
Paul pošle ještě jeden úder po nějakém neprchajícím lupiči (nabízí se vůdce) ,
zbytek magů si ponechá na léčení přátel. Teď už bude bojovat jen mečem.
(osude,až dopadají a dopohybují se kameny dej vědět)
263.
NIMRANDIR
[9.5.01 - 12:32]
Nimheru spražil banditu několika blesky, ten se sice ještě
drží na nohou, ale snaha bránit čaroději v průchodu ho očividně opustila.
Naneštěstí při posledním blesku zasáhl Nimherua do spánku jeden letící kámen a
ten se svalil v bezvědomí do trávy. Paul se obratně vyhnul padajícím kamenům a
taktéž vyvedl z míry jednoho z banditů, jenž začíná couvat s myšlenkou, že proti
"temným" silám ho nikdo nutit nemůže. Artran vyskočil na nohy a uhnul valícímu
se balvanu, jeho jízdní kolega již takové štěstí neměl. Ještě pořád však
Artranovi zbývá několik sáhů na kraj lavinového pole, povede se? (ještě si
jednou hoď). Sarrana se prozatím ještě neozvala. Bill s mrštností hobitů hbitě
kličkuje mezi balvany a dokonce jak se zdá i mezi nohami nepřátel :) Zaklínač
přiskočil k vůdci banditů, cestou potkal dvě věci, kámen jenž ho zasáhl do
ramene a banditu, jenž se snažil chránit svého vůdce. S obouma si poradil, kámen
ignoroval (-5 ž), s banditou zkřížil meč a ten se posléze s těžkým zraněním
dobrovolně stáhnul (-2ž), nyní stojí před vůdcem a jak se zdá nastane bitka.
262.
ARTRAN
[9.5.01 - 11:47]
Artran riskuje a snaží se dostat své kamarády do bezpečí. Pokud se mu to
nepovede, je schopen je krýt i vlastním tělem. Hod 8 (8+0).
261.
ARAMOR
[7.5.01 - 12:18]
Takže- hod i s bonusem- 7. Zaklínač s rychlostí divokého geparda přiskočil k
vůdci banditů a postavil se proti němu. V ruce třímá pouze dýku, jeho oranžové
oči svítí matným světlem.... // Osude, odepiš zda jsem skočil úspěšně, když tak
útok, posílám čísla//
260.
PAVLINA2
[4.5.01 - 11:59]
Paul kromě uhýbání před kameny,provede "úder zloby" na nejbližšího banditu ...
259.
GAMESNIK
[4.5.01 - 11:02]
Nimheru se rozeběhne proti banditům, kteří nám brání v úniku do bezpečné zóny.
Nedaleko od banditů se zastaví a pronese zaklínadlo. Z očí mu vyšlehne několik
blesků a zasáhnou banditu.
258.
NIMRANDIR
[3.5.01 - 09:08]
Pohybliví by jste měli být všichni a až se Lone Wolfovi
povede postavit na nohy, tak i on. Banditi dosáhli bezpečné zóny a vám brání
udělat totéž. Ovšem taktéž je pravda, že tohoto vytouženého cíle nedosáhli ještě
zdaleka všichni banditi, když tu již první balvany začínají dopadat....
Napište co děláte případně hody desetistěnkou + bonus za obratnost
257.
PAVLINA2
[3.5.01 - 08:01]
Paul se snaží zdekovat z nebezpečného prostoru ... (Osude: Kdepak je Bill se
svojí kuší ? Není někdo z našich nepohyblivý ?)
256.
NIMRANDIR
[3.5.01 - 07:47]
Nad vašimi hlavami se ozval rachot. Skála povolila..
255.
NIMRANDIR
[3.5.01 - 07:46]
Tedy pokračujeme. Paul pokračuje se svým banditou, jenž jak
to vypadá, už má dost a kouká kam by zmizel, Paulovi uštědřil ještě dvě malá
škrábnutí celkem za 3 životy. Aramor právě dobíjí druhého banditu a očividně se
kolem něj začíná tvořit volný prostor. Lone Wolf opouští koně i s banditou a
padají k zemi, ještě předtím se mu však podařilo vyrazit banditovi dýku z ruky.
Vilda při své horlivé střelbě nezahlédl jednoho muže, jenž se k němu přikrad
zezadu, ale naštěstí díky své mrštnosti se vyhnul smrtelné ráně a schytal to jen
za 2 životy. Artran jednoho banditu dosti vyvedl z míry svým úderem, předtím
však chytl šrám za 4 životy. Co se Sarrany týče, vrhla se za mladíkem, ale cestu
ji zastoupil s mrzkým úsměvem na tváři osmý bandita. Zřejmě nečekal co
následovalo poté, neboť Sarrana mu zasadila pár dobře mířených úderů holýma
rukama. Úsměv se mu jaksi rozplynul, nicméně mladík mizí za blízkým skaliskem. V
tuto chvíli také bandita-vůdce vykřikl nějaký rozkaz a rázem se stalo několik
věcí najednou. Ti banditi, kteří se ještě mohou hýbat náhle udělali čelem vzad a
začli zdrhat, ti co byli zapojeni do boje, takticky ustupují a kryjí si záda,
ustupují však podezřele rychle. ti co jsou mrtvi, leží nadále bez hnutí.
254.
ARTRAN
[27.4.01 - 13:56]
Artran hází údery nenávisti. Hody na tři kola - 7/6/5.
253.
SARRANA
[26.4.01 - 14:33]
Sarrana běží lapit toho mladíka. Pokud ho dožene, tak se ho pokusí zpacifikovat
rukama (hody v poště).
252.
PAVLINA2
[26.4.01 - 13:10]
(to je skoro jeden na jednoho) Paul bude pokračovat do té doby, dokud bude někdo
chtít bojovat nebo pokud někdo z družinky nezařve, že se ustupuje. (další hody
na útok v poště...)
251.
NIMRANDIR
[26.4.01 - 11:25]
Banditi vás obklopili a zaútočili. Paul zasekl svůj meč s
nejbližším banditou a oba obdrželi nějaké to zranění. Paul za 6 životů. Aramor
svého protivníka doslova ve chvilce rozsekal a zaměřil se na dalšího. Sám vyvázl
bez vážných zranění, i když ho náhodně letící dýka, jenž se bohužel/bohudík
netrefila do Sarrany, zranila za 2 životy. Lone Wolf si zatím držel díky svému
koni a psu bandity od těla a uštědřil dvoum z nich docela slušné rány, současně
však z nízkého skaliska jeden bandita skokem nasedl na koně za něj a snaží se ho
stáhnout na zem. Pošle mi hod na past sila+obratnost. Vilda se ukázal jako dosti
nepohodlný, hlavně těm banditům, jimž ze zad či jiných částí těla koukají části
jeho střel... Sarrna se hbitě vyhla již zmíněné dýce a povšimla si, že mladík se
začíná otáčet na podpatku. Lupič-vůdce se již také zřejmě vzpamatoval z
překvapení, v rukou se mu objevil meč s dlouhou dýkou a zatím přehlíží situaci.
Nimheru svou mocí odradil dalšího z banditů od nápadu přaštit ho po hlavě mečem
Po rekapitulaci: 1 mrtvý, 2 těžce zranění, 3 lehce, jeden utíkající pryč, na
místě zbývá ještě 8 krvežíznivých banditů
250.
SARRANA
[26.4.01 - 08:01]
Sarrana se na nikoho nevrhá a dává pozor, co bude dělat ten mladíček, pokud se
pokusí utéct, tak vyrazí za ním.
249.
GAMESNIK
[26.4.01 - 07:50]
Nimheru, jelikož nemá žádnou zbraň postaví se do ústraní a pokud se k němu někdo
přiblíží, postaví se do kouzelnického postoje a pokud to nikoho nezastraší,
vyšlehnou Nimheruovy na útočníka blesky.
248.
VILDOUSEK
[26.4.01 - 07:42]
Vilda se opět zapojuje do hry, poslední dobou to nějak nestíhal.Tasíc zbraň
střílí po banditech.Útočná čísla jsou: 12/0;13/0;17/0;(tak tady jsou)....
247.
NAAR
[26.4.01 - 07:40]
Lone Wolf se vrhl na nejbližšího banditu. Jeho pes se zezadu vrhl na dalšího.
246.
PAVLINA2
[26.4.01 - 07:14]
Paul vytáhl svůj mečík a jde bojovat s nejhorlivějším pronásledovatelem ...
245.
ARAMOR
[25.4.01 - 21:00]
Zaklínačovy oči zazáří a jeho ruka se zbraní jako by patřila do jiného světa. S
rychlostí střemhlav letícího gryfa se s dýkou v ruce vrhnul na nejbližšího
banditu...
244.
NIMRANDIR
[25.4.01 - 16:44]
Sorry, moc starostí a nejak nestíhám. Tedy:
Vypadá to, že se v jeden okamžik stalo hrozně moc věcí najednou. Lone Wolf
pobídl koně a zamířil si to přes nejbližší křoví a banditu hojně podporován
psem. Aramor banditu-prohledávače položil na lopatky. Bandita-vůdce se zatvářil
velmi, velmi překvapeně, kór když se mu do ramene zasekla Sarranina dýka. Paul
dokončil svůj kousek a po jeho významném pohledu mladík až neuvěřitelně zbledl.
Nimheru vyvolal sršící výboj na dříve vrtěním avízovaného banditu-křováka.
Moment překvapení je jistě na vaší straně, nicméně okolí již zřejmě pochopilo
situaci a zpoza křoví a skalisek se zvedá zbytek tlupy, cca 11
bandito-křovo-balvanů. Po lukostřelcích není ani vidu ani slechu.
Kdo se zapojuje do boje, pošlete mi hody na útok pro tři kola dopředu, všechny
pak prosím o hod na obranu
243.
ARTRAN
[25.4.01 - 11:44]
Kde se vzali střelci? No nic, i Artran je z jejich dosahu. Zatím si magy šetřím.
242.
SARRANA
[25.4.01 - 10:08]
Sarrana velmi rychle (možná rychleji než stačí ostatní zareagovat) vytáhne dýku
a vrhne jí po tom hlavním banditovi, pak mizí také z dosahu střelců.
241.
GAMESNIK
[24.4.01 - 14:46]
Nimheru sesmahne toho chlapíka co se krčil za kamenem a potom se vydá rychle za
Paulem z dosahu střelců. Pokud se někdo přiblíží na dosah ihned mu dá ochutnat
elektriky v podobě blesků.
240.
PAVLINA2
[24.4.01 - 12:37]
Paul se svojí nerozhodností dostal do nezáviděníhodné situace. Dokouzlil (již
dříve avizovaný) "uhrančivý pohled" a řádně se podíval mladíkovi do očí, ať ten
uhrančivý pohled na něco je :-) Současně křikl na Billa, ať běží taky a sám se
také chystá zdrhnout z dosahu střelců...
239.
ARTRAN
[24.4.01 - 12:22]
Aramore, tahle řeč se mi líbí! zvolá Artran a tasí svůj divný modře
zářící meč (prý s nim má každý tolik útoků, kolik je jeho bonus za obratnost -
to vím ještě od Aragama)
238.
ARAMOR
[24.4.01 - 11:54]
V momentě kdy se bandita pokusil prohledat Aramora, obratným chvatem ho zbrojil
a položil na lopatky. Ozbrojen jeho dýkou se postavil do obrané pozice: "Kdo je
další?"
237.
NAAR
[24.4.01 - 10:56]
Lone Wolfův pes najednou začne zuřivě štěkat na nějakého neviditelného nepřítele
a jeho kůň vyrazí prudce dopředu. Všechno je to na jeden povel, který Lone Wolf
tajně dal. Jakmile vyjede z obklíčení vytasí meč a připraví se na boj. PS: pes
běžel za mnou.
236.
ARTRAN
[24.4.01 - 10:54]
Myslím, že u nás toho moc nenajdete. Kdybychom měli peníze, nebyly by jsme
takhle oblečení a určitě by jsme nešli pěšky. Teď ale hezky rychle vypadněte z
cesty a vraťte jim ty peníze. Riskujete pořádný nářez! (při těchhle slovech se
Artran významě podívá na kolegy Lone Wolfa a Paula).
235.
PAVLINA2
[22.4.01 - 22:18]
Paul bude sám překvapen co u něj bandita najde (nic neschovává). Je na něm ale
vidět, že se rozhoduje zda má či zda nemá předvést ze svého hraničářského umění.
Zatím si jentak promnul oči ...
(osude-viz pošta)
234.
NIMRANDIR
[22.4.01 - 12:10]
Bandita začal prohledávat Paula. Nechává si záležet, šéf ty,
co odbejvaj svou práci dost krutě trestá a takovej krutej trest není fakt nic
příjemného, člověk to určitě nechce zažít vícekrát za život a popravdě mnohdy k
tomu již další příležitost nenajde, alespoň v tomto životě.
Pokud se nic jiného nestane bude s prohledáváním pokračovat u Lone Wolfa,
Sarrany a dalších. Pokud něco schováváte, tak mi prosím pošlete hod
desetistěnkou, zdali to našel.
233.
GAMESNIK
[20.4.01 - 07:27]
Nimheru se u kamenu taky začne prohledávat a nakonec vyndá jěště 3 zlatý To
jsem si chtěl nechat pro případy nejviší nouze, a ta nouze asi právě nastala
pak zlaťáky hodí na kámen.
232.
PAVLINA2
[19.4.01 - 09:11]
Paula prohledávání nevzrušuje, u něj lupiči opravdu nic nenajdou...
231.
NIMRANDIR
[19.4.01 - 08:01]
Mladík přebíhá pohledem ze splasklých měšců na chlápka a zase
zpět O..oni.. oni musí mít daleko víc pípnul zoufale
Chlápek svraštil obočí a kývnul hlavou někomu na znamení. Za vámi se vynořil z
křoví jeden bandita s krátkou šavlí v ruce a jde k vám, zřejmě má v úmyslu vás
začít prohledávat
Zbraně moc nevidíte, ale asi to bude jen o trochu lepší než ty co máte vy, tzn.
dýky, krátké meče a šavle, luky či kuše nejsou nikde vidět. Nimheru si všiml
ještě jednoho bandity za balvanem vedle cesty.
230.
NAAR
[19.4.01 - 07:19]
Lone Wolf se podívá na Vildu a pak vezme měšec s asi dvaceti zlaťáky a pomalu s
ním jede ke kameni(pozn. hráče: Myslím,že ti lapkové nevědí o těch padesáti
zlatých v torně.). Lone Wolf se cestou ke kameni podívá na toho co ho viděl
platit v hostinci a řekne: Bohužel zbytek už jsem utratil v té hospodě.
229.
SARRANA
[18.4.01 - 22:07]
I Sarrana hodí lapkovi pod nohy svůj váček s několika zlaťáky. "To je novinka,
že se lapkové přátelí s chudáky, kteří se nechají chytnout v cizím domě a div se
pak nerozbrečí."
228.
PAVLINA2
[18.4.01 - 16:33]
Paul se zašklebí na mladíka:A to si jako viděl mě ? To teda pěkně lžeš.
Současně při hovoru s mladíkem ukáže lapkovi svých pár měďáčků, které důkladně
vysypal z měšečku.
227.
GAMESNIK
[18.4.01 - 14:04]
Nimheru se pomalu rozejde ke kameni a odněkud vytáhne 5 zlatých To je vše co
mám vše ostatní jsem utratil v hostinci, protože jsem počítal že brzy nabydu
hodně dalších peněz po cestě ke kameni se Nimheru nenápadně rozhlíží po
dalších schovaných mužích a snaží se zjistit co mají za zbraně.
226.
NIMRANDIR
[18.4.01 - 12:14]
Zpoza skaliska vystoupí vám již dobře známý mladík Ale
peníze mají. Na vlastní oči jsem viděl jak v hostinci platí desetinásobek
normální ceny.. odvětí chlápkovi Tak kvůli svejm očím se modli ať je to
pravda ucedí znovu chlápek, ale pohlédne na vás již trochu zaujatěji Tak
panstvo, myslím, že toto je konečná pro váš majetek. Prosím naházejte všechny
vaše peníze a cenosti támhle na ten plochej kámen a můžete nerušeně pokračovat v
cestě. Jak jsem už řekl, nedoporučuju někomu zkoušet nějaké hrdinské skutky, che
che, ve vasem vlastním zájmu, rekl bych. A co se těch penšz týče, tak když řeknu
všechny, myslím tím VŠECHNY, jasný?
Paul a Nimheru mohou postřehnout, že za keři před vámi a za vámi se skrývá blíže
neurčitý počet mužů. Nyní to již mohou postřehnout i ostatní, neboť se
demonstartivně zavrtěli, odhadujete to tak na určitě 9 lidí
225.
NIMRANDIR
[18.4.01 - 10:02]
Chlápek na Lone Wolfovu otázku nijak nezareagoval, ale
znechucení z něj září již v plné míře Tihle že jsou bohatí, vždyť nemají ani
pořádné zbraně.. procedil skrz zuby ale spíše k někomu stojícímu za skalisky
než k vám.
224.
PAVLINA2
[18.4.01 - 09:49]
Paul činí totéž co Nimheru, snad jen méně nápadně ...
223.
GAMESNIK
[18.4.01 - 07:28]
Nimheru se rozhlíží se kolem zda tu není více lidí, někde schovaných.
222.
NAAR
[18.4.01 - 07:04]
Lone Wolf tedy nevytasil meč, ale je stále ve střehu a ptá se toho dotyčného:
Kdo jsi a co po nás chceš?
221.
NIMRANDIR
[17.4.01 - 16:25]
Nakročili jste tedy na správnou stezku a vydali se po ní.
Zhruba po hodině přicházíte do hornaté krajiny (no hornaté, takové kopce +-20
sáhů výška, samá skála a strom) cesta se klikatí mezi skalisky a zrovna jste
vkročili do jedné rokle, když tu se před vámi skácel na zem strom a za ním se
objevil nějakej chlápek s rukama v bok. Kriticky si vás prohlíží a na tváři má
čím dál víc znechucený výraz. ... To bych nedělal.. zareaguje klidným
rozkazovačným hlasem na Lone Wolfův pokus o tasení zbraně
220.
PAVLINA2
[17.4.01 - 11:26]
Tak tam nejdem zkonstatoval Paul, který se poohlížel po kraji a nakročil
na správnou stezku ...
219.
NAAR
[17.4.01 - 08:20]
Pokud vím, tak TELL JERALL je hlavní město stejnojmenné říše za Skaliskými
horami, zhruba měsíc cesty pěšky.
218.
GAMESNIK
[17.4.01 - 07:29]
Dobrá pojedeme do Egdir Ter a po cestě nám může Lone Wolf povykládat o tom
druhém městě.
217.
ARAMOR
[13.4.01 - 20:26]
Zaklínač si prohlédl oba nápisy- Egdir Ter, tam jedem. nehodlám nechat družinu
aby se dva měsíce rozhodovala jestli napravo nebo nalevo:-) Souhlasíte?
216.
PAVLINA2
[11.4.01 - 14:26]
Tohle Paula také zajímá a tak se na Lone Wolfa zadívá také ...
215.
GAMESNIK
[11.4.01 - 13:52]
Lone Wolf nebo Vilda by to mohli vědět odpoví Nimheru a podívá se na Lone
Wolfa a pak na Vildu.
214.
NIMRANDIR
[11.4.01 - 13:41]
Bohužel, Rigo s vámi již není, pokud vím, vydal se na pomoc
bratranci a to je trochu opačným směrem..
213.
SARRANA
[11.4.01 - 13:33]
"Co je to zač, to druhé město?" zeptá se Sarrana Riga.
212.
NIMRANDIR
[11.4.01 - 13:20]
Tak jestli jsem tomu rozumněl, mladíka jste pustili. Dobrá,
vydali jste se tedy severně k sídelnímu městu vévody. Čeká vás zhruba třídenní
cesta. Pomalu opouštíte ves a ani jeden z vás si nevšimne mladíkových očí, jenž
vás sledují schovány za jedním z domů...
Je zhruba půl páté, když dorážíte k rozcestníku. Šipka doprava ukazuje k TEL
JERALL, doleva je EGDIR TER, sídelní město vévodství.
211.
GAMESNIK
[11.4.01 - 13:18]
Nimheru se jen otočí na NAARa a jde za ním zatím si stále zpívá.Písnička není
ani moc dlouhá a tak za chvíli skončí a Nimheru jde jen mlčky dál.
210.
NAAR
[11.4.01 - 10:46]
Tak jedeme. vykřikne Lone Wolf a ladným pohybem se vyhoupne do sedla.
209.
NIMRANDIR
[11.4.01 - 09:53]
Náhle se zvednul mírný vánek a na svých větrných křídlech roznáší Nimheruu
písničku do kraje...
Athelas je príma, Athelas je náš
Athelas je príma, světlé lísky, bílé květy
Athelas je príma, pojď s námi si dát...
:)))))
208.
GAMESNIK
[11.4.01 - 07:41]
Nimheru zaslechne Paulovu řeč pro sebe a řekne To je jedno potřebujeme hlavně
nějaké zbraně ovšem nejlépe pořádné a nové.
Poté si začne zpívat písničku která se vynořila někde v jeho mysli Athelas je
príma, athelas je náš...
207.
PAVLINA2
[10.4.01 - 14:16]
Nové ? Stačily by pořádné řekne si Paul spíše pro sebe ...
206.
ARAMOR
[10.4.01 - 12:09]
NOVÉ zbraně se budou určitě hodit...
205.
NAAR
[10.4.01 - 11:43]
Myslím, že nové zbraně se vám budou hodit. řekne Lone Wolf.
204.
ARTRAN
[10.4.01 - 11:39]
Hurá! Dostaneme konečně nějaké zbraně! zahuláká Artran poté co se zbaví
přitěže - toho mladíka.
203.
NAAR
[10.4.01 - 11:36]
Teď musíme do města.(osude)Tam je vévodův palác.
202.
PAVLINA2
[10.4.01 - 09:27]
Tak teď už opravdu můžeme vyrazit řekl Paul ... Kterým směrem půjdeme
? obrátí se Paul na Lone Wolfa
201.
NIMRANDIR
[10.4.01 - 09:22]
Z domu se ozval rachot a po chvíli se vyvalil Rigo ověnčený
snad vším možným nářadím a pomůckami. Zřejmě mu není ještě nejlépe, protože
každou chvilku klopýtne či se mu podivně zamotávají nohy. Nicméně vám zamává a
šťastně vyrazí na cestu. Konečně si totiž vzpomněl. Opravdu má bratrance Geryho
a jestli si pamatuje, tak je to kupec, bohatý kupec a dokonce mu ještě ani
nedluží tolik peněz :)) což znamená, že za pomoc mu jistě zaplatí a jelikož je
to vlastně příbuzný, možná ani u toho placení neskončí :))
Posun v ději:
[ zpět ] [ o úroveň výše ] [ další ]
|