Když se venku zešeří, lidé se začnou scházet v hospodě a dobrodruhy přepadne tma na cestách, tak takový odpočinek u jídla a pohodlné přespání přijde vhod. Ale to není vždycky. Vždy se najde někdo, kdo se chce porvat a nebo alespoň provokovat. Každý dobrodruh nemusí jít zrovna do rvačky s mečem. Není účelem někoho zabít, ale pořádně ztrestat pěstí. Na to si může vzít židli, nebo barbar či kroll stůl a s bandou posměváčků si to může vyřídit po svém. Vždycky to ale není jednoduché. Často se najdou spojenci těch posměváčků a když se kouzelník zvedne od stolu, aby zasáhl, rozbije mu někdo láhev s vínem o hlavu a kouzelník se uráčí do bezvědomí. Na to chodec popadne židli a hodí ji směrem k útočníkovi a parádně ho přizdí. Potom vyskočí a dá mu ještě pořádnou ránu na bradu. Barbar zatím rozhání útočníky stolem. Po chvíli rvačky vtrhne garda do hospody. Všichni si pospinkají v šatlavě a ráno se rozejdou. Tak může vypadat i váš příjemný pobyt v hospodě.
Tabulka znázorňuje některé předměty, které se mohou do rvačky zaplést. To ale záleží na pánovy jeskyně. Může si vymyslet nějaký předmět, který je zrovna použitelný pro dané prostředí rvačky (hospoda - talíř, knihovna - knihy apod.).
První kolonka je předmět, k tomu nejde nic říci. Na hod: Je předmět, kterým chceme po někom hodit. Pj určí jak předmět půjde dobře hodit a případně si vytvoří pro předmět vhodné úč a oč (talířem se dobře hází, ale špatně brání). Na útok: Je předmět, kterým chceme někoho ručně praštit. Např. hrnec dá větší ránu z ruky než když ho hodíš. Rozbití: Pořádná rána láhvi do hlavy nepřinese zasaženému nic dobrého. Láhev ze skla se snadno rozbije, ale taková kamenná láhev vydrží daleko víc. Je to uvedené v procentech. (Sklo vydrží míň než železo:-). Zranění v případe: Pokud někdo praští někoho kamennou lahví do hlavy a ještě ji o ni rozbije, zraní ho to nejen za normální životy, ale i za stínové, takže vás může dostat do bezvědomí.
Bonusy: Plná láhev nebo nádoba: +1 úč a 1 oč.
Házení nábytkem: Taková židle je také dobrá zbraň. Můžete hodit židli nebo stůl jinak než obyčejně. Hod s dvojitou otočkou: Pr.: S židlí může tímto stylem hodit jen ten, kdo je silou zdatný alespoň min. 15. Se stolem je to horší. Minimálně musí byt velikost B a sila 15.
Dvojitá otočka: Dotyčný dobrodruh vezme kus nábytku a zatočí s ním nad hlavou. Ten náraz zraní za dvojnásobek životů, stínových i normálních. Čísla úč a oč stolů a židle či něčeho jiného určí pán jeskyně, nezapomeň že dubový stůl je tvrdší než prkenný. Taky každý jinak něco vydrží.
Bonusy a postihy:
Na hod nábytkem: 2 úč Na hod nábytkem s dvojitou otočkou: +2 uč. Obrana proti letícímu předmětu: 3 oč. Další nápady mohou byt dopsány:
Rvačka na pěsti je uvedena v pravidlech DrD
|
Stránka byla naposledy ručně opravována
15.05.2013 19:53:25 , Návštěvníků od 7.srpna 2001
|