Když se venku zešeří, lidé se začnou scházet v hospodě a dobrodruhy přepadne tma na cestách, tak takový odpočinek u jídla a pohodlné přespání přijde vhod. Ale to není vždycky. Vždy se najde někdo, kdo se chce porvat a nebo alespoň provokovat.

Každý dobrodruh nemusí jít zrovna do rvačky s mečem. Není účelem někoho zabít, ale pořádně ztrestat pěstí. Na to si může vzít židli, nebo barbar či kroll stůl a s bandou posměváčků si to může vyřídit po svém. Vždycky to ale není jednoduché. Často se najdou spojenci těch posměváčků a když se kouzelník zvedne od stolu, aby zasáhl, rozbije mu někdo láhev s vínem o hlavu a kouzelník se uráčí do bezvědomí. Na to chodec popadne židli a hodí ji směrem k útočníkovi a parádně ho přizdí. Potom vyskočí a dá mu ještě pořádnou ránu na bradu. Barbar zatím rozhání útočníky stolem. Po chvíli rvačky vtrhne garda do hospody. Všichni si pospinkají v šatlavě a ráno se rozejdou.

Tak může vypadat i váš příjemný pobyt v hospodě.

Předmět Na hod Na útok Rozbití zranění v případě
rozbití nebo úderu
Láhev sklo +2uc.-3oc. +1uc.-1oc. 95% 2k10 stínových životu. Pořezání past 6.
Láhev kamen +3uc.-3oc. -2uc. -2oc. 60% 4k10, modřina 80%.
Láhev kov +4uc.-3oc. -3uc.-2oc. 20%
deformace
3k10.
Talíř kámen +5uc.-5oc. -5uc.-4oc. 60% 5k10,modřina 80%.
Talíř kov +7uc.-5oc. -6uc.-4oc. 20%
deformace
6k10.
Nůž Jako u normálních zbrani.
Hrnec kov -4uc. -3oc +4uc.-2oc 20%
deformace
5k10 + obsah, záleží na pj.
Hrnec kamen -4uc. -4oc. +5uc.-3oc. 60% 6k10.

 

Tabulka znázorňuje některé předměty, které se mohou do rvačky zaplést. To ale záleží na pánovy jeskyně. Může si vymyslet nějaký předmět, který je zrovna použitelný pro dané prostředí rvačky (hospoda - talíř, knihovna - knihy apod.).

 

První kolonka je předmět, k tomu nejde nic říci. Na hod: Je předmět, kterým chceme po někom hodit. Pj určí jak předmět půjde dobře hodit a případně si vytvoří pro předmět vhodné úč a oč (talířem se dobře hází, ale špatně brání). Na útok: Je předmět, kterým chceme někoho ručně praštit. Např. hrnec dá větší ránu z ruky než když ho hodíš. Rozbití: Pořádná rána láhvi do hlavy nepřinese zasaženému nic dobrého. Láhev ze skla se snadno rozbije, ale taková kamenná láhev vydrží daleko víc. Je to uvedené v procentech. (Sklo vydrží míň než železo:-). Zranění v případe: Pokud někdo praští někoho kamennou lahví do hlavy a ještě ji o ni rozbije, zraní ho to nejen za normální životy, ale i za stínové, takže vás může dostat do bezvědomí.

 

Bonusy:

Plná láhev nebo nádoba: +1 úč a 1 oč.

 

Házení nábytkem:

Taková židle je také dobrá zbraň.

Můžete hodit židli nebo stůl jinak než obyčejně.

Hod s dvojitou otočkou:

Pr.: S židlí může tímto stylem hodit jen ten, kdo je silou zdatný alespoň min. 15.

Se stolem je to horší. Minimálně musí byt velikost B a sila 15.

 

Dvojitá otočka: Dotyčný dobrodruh vezme kus nábytku a zatočí s ním nad hlavou. Ten náraz zraní za dvojnásobek životů, stínových i normálních.

Čísla úč a oč stolů a židle či něčeho jiného určí pán jeskyně, nezapomeň že dubový stůl je tvrdší než prkenný. Taky každý jinak něco vydrží.

 

Bonusy a postihy:

 

Na hod nábytkem: 2 úč

Na hod nábytkem s dvojitou otočkou: +2 uč.

Obrana proti letícímu předmětu: 3 oč.

Další nápady mohou byt dopsány:

 

Rvačka na pěsti je uvedena v pravidlech DrD

 

[zpět na DrD stránku]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:30

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též