Kouzla působení na předměty

Uvolnění

Magenergie 5 magů
Dosah dotyk + dech
Rozsah 1 předmět
Působení stále
Past 10% pravděpodobnost, že se tak stane i jednomu dalšímu libovolnému předmětu v kouli o poloměru 10 sáhů.

Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Je-li předmět magický, dojde k pozvolnému uvolnění magenergie vázané a předmět je obyčejný - nemagický. Postrádá veškeré vlastnosti dané magenergiií v něm vázanou.

Jde-li o předmět starší /tisíce let/, projeví se na něm ztráta megenergie stárnutím cca 10 let za směnu do teoreticky dnešního věku. Vložením dalších 10 magů lze tento proces zastavit.

Za každých započatých 10 magů vázaných v předmětu ztrácí kouzelník 1 život. Pokud kouzelník cítí, že by toto kouzlo "nepřežil", může jej zastavit. V tom případě předmět zůstává v původní podobě a účinku, životy však již kouzelník ztratil a musí se normálně vyléčit či dospat.

Vyhnání

Magenergie 10 magů
Dosah dotyk + dech
Rozsah 1 předmět
Působení 1 démon
Past 10% pravděpodobnost, že se tak stane i jednomu dalšímu libovolnému předmětu v kouli o poloměru 10 sáhů.

Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Obsahuje-li předmět démona, tento s řevem utíká. Kouzelník je zraněn za třikrát tolik životů, než je domovská sféra démona.

Jde-li o předmět starší /tisíce let/, projeví se na něm ztráta megenergie stárnutím cca 10 let za směnu do teoreticky dnešního věku. Vložením dalších 10 magů lze tento proces zastavit.

Blok

Magenergie 15 magů
Dosah dotyk + dech
Rozsah 1 předmět
Trvání do seslání Rozptyl kouzla či zlomení kouzla
Past 10% pravděpodobnost, že se tak stane i jednomu dalšímu libovolnému předmětu v kouli o poloměru 10 sáhů.

Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Dotyčný předmět je tak zablokován proti uložení nagenergie či vstupu démona, ať už k tomu tento předmět je či není přímo určen

Sesílá-li kouzelník toto kouzlo na předmět již "obsazený", je zraněn jako u Vyhnání.

Sesílá-li kouzelník toto kouzlo na předmět již "obsazený", je zraněn jako u Uvolnění.

Dále : pokusí-li se do tohoto předmětu theurg uzavřít démona a sféra mu démona vydá, vrátí se démon ihned zpět do své sféry a tato se pro theurga uzavře na dobu jednoho roku. Při snaze učinit blokovaný předmět magickým dojde k výbuchu magenergie dle obecných pravidel (totéž platí i pro přechod magenergie z předmětu na předmět, např. při zasunutí magického klíče do blokovaného zámku!). Těmito efekty se ovšem kouzlo Blok naplní a tudíž vyprchá.

Záměna

Magenergie 20 magů za každých načatých 100 mn
Dosah 3 sáhy
Rozsah 1 samostatná část či předmět z jenoho kusu
Působení 1k6 směn

Materiál, na nějž bylo toto kouzlo sesláno, se chová jako jiný, za který byl zaměněn. Vnější vzhled předmětu přitom zůstává zachován. V případě mechanického poškození zakletého předmětu se materiál stává původním.

Př) Kouzelník si přeje, aby se železná hlavice válečníkova kladiva chovala jako sklo - co se stane po úderu touto "železnou" hlavicí, je jasné!

Kouzlo přitom působí pouze na nemagické předměty, od magických se odvrací na kouzelníka silou 1 mag=1 žt. PS: cínovým klíčem se velmi těžko odemyká........

Transmise

Magenergie
  • očarování zbraně (ÚČ + útočnost) magů
  • heslo 15 magů

Kouzelník vezme jednoduchou očarovanou zbraň a zraní se za X životů. Jeho další pouť vede k činné sopce, kde do jícnu vhodí tuto zbraň za výkřiku zvoleného hesla a investice 15 magů. Stín zbraně a zranění si uchová v mysli (až po dobu jednoho roku, pak by kouzlo samo vyprchalo). V krizové situaci pak vykřikne zvolené heslo a protivník (podle jeho volby) obdrží zranění o původních X životů + síla zbraně.

Kouzelník svou původní ztrátu životů nemůže magicky léčit, lze ji jen postupně dospat.

Lze takto očarovat šíp, kámen, dýku či meč... - záleží na kouzelníkovi. Zásah je v případě použití hesla automatický, kouzelník si po použití tohoto kouzla znovu háže na přesvědčení

Svazek

je kouzlem mnoha tváří - jelikož kouzelník žije magií, tato rovněž žije skrze něho. Veškerá kouzla "Svazek" mají náročnost na magenergii 0, ale mají četné vedlejší efekty.

Svazek života: kouzelník přelije veškeré své momentální magy do sebe - o tolik mu vzroste počet životů. Lze provést i v místnostech s nefungující magií, jelikož magy neopustí tělo kouzelníka. Lze zvýšit počet životů i nad maximální mez. kouzelník je však zranitelný bílou střelou a po 72 hodin po seslání není schopen meditace ani přelití magenergie z "rezervoáru" do "hlavy"; v této době však nepotřebuje spánek.

Po použití tohoto kouzla si kouzelník znovu háže na přesvědčení.

Svazek krve: kouzelník přelije libovolný počet svých životů k magenergii. Toto zranění nelze vyléčit, ale pouze dospat, ovšem po 6+1k6 směn je kouzelník schopen kouzlit se 100% pravděpodobností, poté upadá do tranzu na 8-Odl hodin. Po 48 hodin po skončení tranzu není kouzelník schopen meditace a znovu si háže na přesvědčení.

Svazek místa: kouzelník se přenese mimo prostor a čas - nemusí jíst, spát, ale nemůže meditovat, nevidí a neslyší, co se děje ne místě, kde původně byl.... Za zvolenou dobu se objeví na tomtéž místě zpět, stojí ho to ale ale 1žt a 1mg za každou směnu nepřítomnosti.

[zpět]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:29

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též