Kouzla působení na předmětyUvolnění
Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Je-li předmět magický, dojde k pozvolnému uvolnění magenergie vázané a předmět je obyčejný - nemagický. Postrádá veškeré vlastnosti dané magenergiií v něm vázanou. Jde-li o předmět starší /tisíce let/, projeví se na něm ztráta megenergie stárnutím cca 10 let za směnu do teoreticky dnešního věku. Vložením dalších 10 magů lze tento proces zastavit. Za každých započatých 10 magů vázaných v předmětu ztrácí kouzelník 1 život. Pokud kouzelník cítí, že by toto kouzlo "nepřežil", může jej zastavit. V tom případě předmět zůstává v původní podobě a účinku, životy však již kouzelník ztratil a musí se normálně vyléčit či dospat. Vyhnání
Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Obsahuje-li předmět démona, tento s řevem utíká. Kouzelník je zraněn za třikrát tolik životů, než je domovská sféra démona. Jde-li o předmět starší /tisíce let/, projeví se na něm ztráta megenergie stárnutím cca 10 let za směnu do teoreticky dnešního věku. Vložením dalších 10 magů lze tento proces zastavit. Blok
Kouzelník vezme do dlaně předmět či položí na něj dlaň a dýchne na něj. Dotyčný předmět je tak zablokován proti uložení nagenergie či vstupu démona, ať už k tomu tento předmět je či není přímo určen Sesílá-li kouzelník toto kouzlo na předmět již "obsazený", je zraněn jako u Vyhnání. Sesílá-li kouzelník toto kouzlo na předmět již "obsazený", je zraněn jako u Uvolnění. Dále : pokusí-li se do tohoto předmětu theurg uzavřít démona a sféra mu démona vydá, vrátí se démon ihned zpět do své sféry a tato se pro theurga uzavře na dobu jednoho roku. Při snaze učinit blokovaný předmět magickým dojde k výbuchu magenergie dle obecných pravidel (totéž platí i pro přechod magenergie z předmětu na předmět, např. při zasunutí magického klíče do blokovaného zámku!). Těmito efekty se ovšem kouzlo Blok naplní a tudíž vyprchá. Záměna
Materiál, na nějž bylo toto kouzlo sesláno, se chová jako jiný, za který byl zaměněn. Vnější vzhled předmětu přitom zůstává zachován. V případě mechanického poškození zakletého předmětu se materiál stává původním. Př) Kouzelník si přeje, aby se železná hlavice válečníkova kladiva chovala jako sklo - co se stane po úderu touto "železnou" hlavicí, je jasné! Kouzlo přitom působí pouze na nemagické předměty, od magických se odvrací na kouzelníka silou 1 mag=1 žt. PS: cínovým klíčem se velmi těžko odemyká........ Transmise
Kouzelník vezme jednoduchou očarovanou zbraň a zraní se za X životů. Jeho další pouť vede k činné sopce, kde do jícnu vhodí tuto zbraň za výkřiku zvoleného hesla a investice 15 magů. Stín zbraně a zranění si uchová v mysli (až po dobu jednoho roku, pak by kouzlo samo vyprchalo). V krizové situaci pak vykřikne zvolené heslo a protivník (podle jeho volby) obdrží zranění o původních X životů + síla zbraně. Kouzelník svou původní ztrátu životů nemůže magicky léčit, lze ji jen postupně dospat. Lze takto očarovat šíp, kámen, dýku či meč... - záleží na kouzelníkovi. Zásah je v případě použití hesla automatický, kouzelník si po použití tohoto kouzla znovu háže na přesvědčení Svazekje kouzlem mnoha tváří - jelikož kouzelník žije magií, tato rovněž žije skrze něho. Veškerá kouzla "Svazek" mají náročnost na magenergii 0, ale mají četné vedlejší efekty. Svazek života: kouzelník přelije veškeré své momentální magy do sebe - o tolik mu vzroste počet životů. Lze provést i v místnostech s nefungující magií, jelikož magy neopustí tělo kouzelníka. Lze zvýšit počet životů i nad maximální mez. kouzelník je však zranitelný bílou střelou a po 72 hodin po seslání není schopen meditace ani přelití magenergie z "rezervoáru" do "hlavy"; v této době však nepotřebuje spánek. Po použití tohoto kouzla si kouzelník znovu háže na přesvědčení. Svazek krve: kouzelník přelije libovolný počet svých životů k magenergii. Toto zranění nelze vyléčit, ale pouze dospat, ovšem po 6+1k6 směn je kouzelník schopen kouzlit se 100% pravděpodobností, poté upadá do tranzu na 8-Odl hodin. Po 48 hodin po skončení tranzu není kouzelník schopen meditace a znovu si háže na přesvědčení. Svazek místa: kouzelník se přenese mimo prostor a čas - nemusí jíst, spát, ale nemůže meditovat, nevidí a neslyší, co se děje ne místě, kde původně byl.... Za zvolenou dobu se objeví na tomtéž místě zpět, stojí ho to ale ale 1žt a 1mg za každou směnu nepřítomnosti. [zpět] |
Stránka byla naposledy ručně opravována
15.05.2013 19:53:25 , Návštěvníků od 7.srpna 2001
|