INICIATIVADlouho jsem uvažoval jak dát do DrD reálnou iniciativu až jsem po konzultaci s jedním nejmenovaným Petrem Myslivcem a Michalem Veselovským přišel na několik postihu, bonusů ty jsou rozepsány zde: Hlavni rozdíl: Iniciativa = reakce + hod kostkou Reakce = ( součet stupňů pohyblivosti a inteligence ) / 6 Hody kostkou: 1 útok za kolo 1K6 Bonusy a postihy: Překvapení -6 Zbraně a jejich bonusy a postihy k Iniciativě Bonus +2 Dýka, Tesák Bonus +1 Krátký meč, Hůl, Obušek Bez postihu Široký meč, Šavle, Tesák a dýka Postih -1 Sekera, Kyj, Bastard, Dlouhý meč, Dvě šavle, Postih -2 Válečné kladivo, Válečná sekera, Sudlice, Postih -3 Halapartna, Těžký kyj Základy u luku či nenatažených kuší a zbraní: Krátký luk: bez napnutí, bez šípu: -1 Lovecky luk: bez napnuti, bez šípu: -2 Dlouhý či reflexní luk: bez napnutí, bez šípu: -3 Lehká kuš: bez natažení, bez šipky: -2 Těžká kuš: bez natažení, bez šipky: -4 Prak: bez natažení, bez kamenu: 0 -2 do útočnosti za nevycvičenost. lze modifikovat: 20 pb síly = neguje postih -2 na 0 totéž i u luku ale jde o pb obratnosti. U obouručních zbraní, které ztráceji iniciativu resp. mají postih -4 investováním 80 pb zkrátíme postih na -1. Iniciativa probíhá: Každá akce je po 6. Tj. Příklad: Máme válečníka co má dlouhý luk (nenatažený sklopený se šípy v toulci) a seslané kouzlo rychlost: Iniciativa hází 8 (2K6). Tedy : 8(hod) + 6 (kouzlo) - 2 (základ luku) = 12 bude mít dvě akce a to v 12 a pak o 6 méně tedy v 0 a jelikož je výsledek 0 už nebude mít třetí akci. Normálně by jednal v 14 ale spotřebuje čas na natažení luku a založení šípu. Pokud by tento válečník byl připraven, získal by bonus +2 což by bylo: 8 (hod) + 6 (kouzlo) + 2 (natažený připravený luk) = 16 bude mít akce 16, 10, 4 tedy tři. Michal Fišer |
Stránka byla naposledy ručně opravována
15.05.2013 19:53:25 , Návštěvníků od 7.srpna 2001
|