PLIVNÍK +

Životaschopnost: 3, viz níže
Útočné číslo: 0 + 4/2 zobák, 2/1, 2/1 pařáty v kuřecí podobě
0 + síla zbraně v humanoidní podobě
Obranné číslo: (1 + 5) = 6
Velikost: A
Zranitelnost: zvíře - kuřecí podoba
humanoid - humanoidní podoba
Pohyblivost: 8/humanoid
Inteligence: 20
Poklady: nic
Přesvědčení: neutrální
Bojovnost: 5 - 7
Odolnost: 13
Magenergie: 15
Síla mysli: 25
Zkušenost: 200

Plivník na sebe bere podobu černého kuřete nebo 30 coulů velkého pidimužíka. V obou podobách dovede mluvit. Svému pánovi splní jakékoliv rozumné splnitelné přání, často na úkor druhých postav (např. chce-li peníze, vezme je z pokladu druhých postav), Pokud je bez pána, nějakého hledá a začne sloužit tomu, kdo ho nakrmí. Je neodbytný, nelze ho zabít, po jedné směně obživne (i když bylo tělo zničeno, z ničeho nic se objeví) a vrací se ke svému pánovi. Útočí-li na něj někdo (i jeho pán) urputně se brání. Proti svému pánovi nebezpečně nezaútočí, ublíží-li mu však někdo jiný, pronásleduje ho a škodí mu. Nejčastěji útočí v podobě kuřete, proměna trvá jedno kolo. Plivník ovládá kouzla hyperprostor, hraničářovu telekinezi do váhy 20 mn a vzdálenosti 30 sáhů, neviditelnost a všechny známé typy blesků. Má k dispozici 15 magů, tuto magenergii může obnovit po 3 směnové meditaci (bez spánku, plivník nepotřebuje vůbec spát, je možné ho využít třeba k hlídání). Po obživnutí má plivník k dispozici plný počet magů. Plivník je škodolibý a zlomyslný, často chytá za slovo, takže pokud postava bezděky pronese nějaké přání, splní ho. Plivníka se lze zbavit slovy:"Fuj, fuj, nechci tě!" nebo kouzlem zlom kouzlo. Pak se promění v obyčejné kuře.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:28

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též