Morf

Životaschopnost 2
Útočné číslo pouze zvláštní
Obranné číslo 0
Odolnost 10
Velikost A
Pohyblivost 2
Inteligence 2
Přesvědčení neutrální
Poklady 0
Zkušenost 200

Morf je tvor, se kterým "se kdekdo potkal, ale málokdo ho viděl". Ve své pravé podobě je Morf třesoucí se hromádkou protoplazmatického slizu (proto na něj neúčinkuje Mágův velký mix), tetelící se v nějaké jámě u silnice a čekající na osamělého poutníka. Jakmile vycítí někde do vzdálenosti 100 sáhů osamělého tvora, "vyslizne" na silnici a čeká.

Pokud nebožák do Morfa šlápne, Morf se okamžitě snaží obalit jeho tělo. U postavy A obalení trvá 6 kol, B 12 kol, C 18 kol. Jakmile svou oběť obalí, proniká Morf do těla oběti a v podstatě probíhá něco jako "obsazení". Oběť si háže proti pasti 8 - Odl - "obsazování" trvá 3k10 kol / "obsazování" trvá 2k6 kol. Jakmile Morf tělo obsadí, zničí pozůstatky vědomí oběti a použije tělo jako dopravní prostředek. Jediné, k čemu totiž Morf tělo potřebuje, je možnost dostat se co nejrychleji k jedinci opačného pohlaví (proto lze na opuštěných cestách tu a tam narazit na nemluvné a duševně nepřítomné poutníky, kteří prolézají kdejaký výmol). Jakmile se Morf s jedincem opačného pohlaví setká, obsazené tělo opustí a oběť se zcela nechápavě rozhlíží, kde, kdy a proč se vlastně octla (její vzpomínky končí obsazením Morfem).

Zranit Morfa je možné kouzly nepůsobícími na psychiku (neúčinkuje Mágův velký mix), ohněm a mrazem - pokud je už ve fázi obalování či "obsazování", zranění se rovnoměrně rozděluje mezi Morfa a oběť.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:27

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též