Mořský drak

Tato nestvůra vznikla velice netypickým způsobem - jistý čaroděj se pro účely částečně mořského dobrodružství rozhodl získat nymfu - no a na tak mi nezbylo než vymyslet, co ta křehká dáma bude požadovat protihodnotou (vyhrály dračí oči), a co s nimi vlastně bude dělat..... 

Životaschopnost 30
Útočné č. (+5 + 19/2, 19/, 25/5) =24/2, 24/2, 30/5
Obranné č. (+4 + 22) = 26
Mez vyřazení 0
Velikost E
Bojovnost 10
Rychlost 30, 20, 30, při ponořeném plavání 90 sáhů/kolo
Inteligence 17
Přesvědčení různé
Poklady nejméně 100 sáhů hluboko až 1.000.000 zlatých
Zkušenost 10.000
Zvláštní informace Pravděpodobnost, že drak je ovládán (jeho stvořitel žije), je 66%. Drak v tom případě plní jeho vůli.
Výskyt moře nebo max. 50 sáhů od mořské vody (pobřeží, ostrov...)
Dech žhavá vodní pára - lze použít jen nad vodou
Tvar dechu kužel
Velikost dechu 27 x 9 sáhů
Magenergie 30 - vždy ovládá kouzlo "vodní dech"

Mořského draka mohou stvořit pouze mořští tvorové vládnoucí magenergií (nymfy s pomocí mušle, mořské panny apod.), a to většinou jako "osobní stráž". Přesvědčení mořského draka je závislé na přesvědčení stvořitele, může se však od něj lišit o jedničku ke zlu či k dobru. Ke tvoření jsou nutné dvě oči ohnivého draka, za které mořští tvorové nabízejí nejrůznější služby (nikdy však ne erotické); tyto oči nemusejí pocházet z jednoho kusu, nesmí však být poškozené. 

Mořského draka lze jen stěží pozorovat, pokud je celý ve vodě, neboť je tvořen hlubokomořskou vodou vázanou kouzly a jediná zřetelně pozorovatelná část jsou jeho rudě zářící oči. Vynořený z vody vypadá jako vlna vytvarovaná do dračí podoby (velmi často mu za krkem sedí nymfa či vodní panna). Mořského draka lze jen stěží zasáhnout obyčejnou zbraní - způsobí mu poloviční zranění, kouzelné zbraně jej zasáhnou normálně, zbraně rozžhavené ho zraní dvojnásob, ale po zásahu draka zchladnou (voda). Ohnivá kouzla ho zraňují dvojnásob, ne však blesky, jejichž podstata je odlišná. 

Třikrát za den může použít svůj dech. Útočí s rozmyslem a to buď - dechem při útoku s překvapením nebo při vlastním ohrožení 

  • oběma pařáty a kousnutím na jednu postavu
  • každým pařátem na jinou postavu (bez kousnutí).

Při (pro draka) snadném boji je 60% pravděpodobnost, že bude útočit na stínové životy - při úspěchu na bezvědomou postavu sešle vodní dech a dopraví ji svému pánu (či paní). 

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:27

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též