Michí

Životaschopnost původní Žtsch postavy
Útočné č. +1(+2,+2,+3)=3,3,4 (pařátky, "tlamiška"), dále zvl.
Obranné č. +7+2=9
Odolnost jako původní postava
Velikost A
Rychlost 10,30,80
Inteligence jako původní postava + 5 (22-23 .. +6,24-25 .. +7, 26 .. +8)
Přesvědčení neutrální
Zkušenost Žtch * 100
Ochočitelnost nelze ochočit

Michí není svým způsobem nestvůra, ale je to pozůstatek existence dobrodruha, na kterého bylo sesláno Ham'elnovo kouzlo (kouzlo viz níže). V okamžiku, kdy cíl kouzlu neodolá, změní se v Michí. Ta připomíná krysu standardní velikosti, ale pouze tvarem. Michí má zářivě zelenou barvu, jasně oranžovou lysinku mezi ušima a na šedém čumáčku černý kroužek s bílým kamenem. Okolo čumáčku jsou umístěna nepříjemně inteligentní očka.

Otvor do její trvalé nory (lépe do příbytku) mívá dveře, v obydlí mívá tekoucí vodu svedenou nějakým kanálkem, křesílko, lůžko, dobré potraviny, často věci nemalé movité i magické hodnoty. Ale proč?

Zde je třeba se zmínit o osobě starého Ham'elna - byl to dědula na úctyhodné 75 úrovni. V magickém důchodu našel postup, jak z elementární (mag)energie malých tvorů "nakondenzovat" obrovské množství magenergie vhodné pro sesílání kouzel. Jenže v době, kdy sestavoval zaklínadlo, měl už mozek po několika mentálních soubojích no.... A tak se do zaklínadla dostal vliv fyziognomie drobného hlodavce.

Původně mělo kouzlo zvýšit odolnost proti mentálním útokům a dodat velkou sílu magickou. Kombinací úmyslu a výše uvedeného problému došlo k tomu, že postava, na niž bylo kouzlo sesláno:

  • získá podobu a parametry Michí
  • prudce se jí zvýší inteligence (i nad humanoidní mez)
  • pro případ mentálního souboje či podrobování disponuje jakýmsi dobrovolným mentálním zrcadlem - buď na něj daný útok vůbec nepůsobí, nebo ho bez problémů obrátí na sesilatele s působením dle své úvahy (mágovi při útoku najednou vypučí parohy, popraskají magické prsteny...)
  • získá možnost sesílat "sesbíráním magenergie z prostoru" různá žertovná kouzla s krátkým trváním (na podlaze leží dvě kola milión zlatých mincí, pár kol prší zelené jiskřičky....)
  • si ponechá své vlastní zvláštní schopnosti (včetně pyrokineze, bojového křiku, kouzel....)
  • získá na 1 rok vztek a poté flegmatický přístup k vlastní existenci
  • získá respekt většiny nemagických zvířat (pouze při hodu 0 na k10 je zvíře ochotno na Michí zaútočit, bojovnost nebojovnost)
  • jako hlodavec je schopna instiktivně najít na vzdálenost až 30 sáhů nejbližší bezpečnou noru, do které se může schovat

Ham'elnovo kouzlo

Magenergie
  • 20 magů přípravná fáze
  • 50 magů seslání
Dosah 10 sáhů z očí do očí
Rozsah jeden humanoid
Vyvolání
  • přípravná fáze 1 směnu (lze předvyvolat)
  • z očí do očí 3 kola
Trvání do zlomení či rozptýlení kouzla
Past Odl+Roz - 6 - !

Poznámky

  • V okamžiku přípravné fáze musí v kruhu o poloměru 100 sáhů žít drobní hlodavci (myši, krysy, potkani...) s celkem 300 životy. Přípravná fáze kouzla z těchto tvorů vysaje životní energii a kouzelníkovi za každý 1 život přibyde 1 mag - hlodavci do 6 směn umírají. Proto je přípravná fáze Ham'elnova kouzla často využívána k hubení hlodavců..
  • Není-li v okolí dost "krysích životů" (což je však v dané době značně nepravděpodobné), magenergie nedosáhne 300 magů a během jedné směny se kouzelníkovi "rozuteče". Hlodavci však jsou vyhubeni...
  • Již existující Michí přípravná fáze nevysává.
  • Magenergii získanou v přípravné fázi Ham'elnova kouzla nelze použít jinak než na Ham'elnovo kouzlo. Není-li využita, zmizí po čtyřech dnech.
  • V jednom okamžiku lze mít předvyvoláno pouze jedno Ham'elnovo kouzlo.
  • V okamžiku sesílání kouzla "z očí do očí" se vytvoří investicí 50 magů magický kanál mezi kouzelníkem a cílem, kterým prosviští hlodavčí magenergie - a cíl se diví....
  • Při rušení kouzla se počítá do sesílací magenergie "pouze" oněch 300 magů z hlodavců.
  • Kouzelník, který kouzlo seslal, jej může do šesti směn odvolat se 100% účinností a investicí 1 magu. Za každých dalších šest směn se pravděpodobnost sníží o 10% a o jeden mag se zvýší magenergie potřebná na rušení. Z tvora, u nějž se kouzelník o odvolání pokusil a nepodařilo se mu, již tento kouzelník Ham'elnovo kouzlo nesejme - musel by kouzlo normálně zlomit či rozptýlit.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:27

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též