Démoni

DÉMON ČERNÝ +

Životaschopnost: 4 + 2
Útočné číslo: 7/+1 + zvl. - dotyk
(+3) + síla zbraně
Obranné číslo: 5
Mez vyřazení: 0
Velikost: B až C
Bojovnost: 10 - 12
Pohyblivost: 7/magický tvor
Vytrvalost: 15/magický tvor
Inteligence: 15
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: 2000/15
Zkušenost: 270
Síla mysli:15

Démon černý je nebezpečný mezi dobrodruhy obávaný netvor. Tito démoni žijí obvykle po dvou nebo sami, ale vyskytují se i ve větších skupinách. Nepatří mezi nemrtvé, přestože jejich podstata je podobná. Slouží pouze silným a povětšinou inteligentním nestvůrám. V obyčejném stavu jsou neviditelní (nikoli nevidění). V této podobě jsou zranitelní pouze kouzly. Teprve když se rozhodnou zaútočit, získávají podobu černého mlhovinového oparu a v této podobě jsou zranitelní všemi zbraněmi s následující výjimkou - démona není možno nikdy zranit ohněm, bleskem nebo výbuchem (mrazem ano). Zvláštní útok - po úspěšném zasažení dotykem je postava částečně ochromena, 1. kolo nemůže útočit, má postih na obranu -2 a nepočítá se jí bonus za štít, ve 2. kole nemůže útočit, má postih na obranu -1, bonus za štít se počítá. Jako zbraně většinou používají obouručné meče.

DÉMON PODLÉZAVÝ +

Životaschopnost: 3 + 2
Útočné číslo: 5 + zvl. - dotyk
(+1) + síla zbraně
Obranné číslo: 5
Mez vyřazení: 0
Velikost: B až C
Bojovnost: 10 - 12
Pohyblivost: 6/magický tvor
Vytrvalost: 13/magický tvor
Inteligence: 7
Přesvědčení: zákonné zlo
Poklady: 100/5
Zkušenost: 130
Síla mysli:12

Démoni podlézaví žijí většinou ve skupinách po třech a více. Mezi démony nejsou vyznávaní a jsou podřadní. Silnějším nestvůrám nebo vládcům podsvětí podlézají a pochlebují, aby si u nich udělali dobré očko. Při odpočinku vypadají jako růžový mlhovinový opar. Tato podoba jim zůstává do té doby, než se rozhodnou zasáhnout v boji. V této podobě je nemohou kroll ani trpaslík (?) detekovat, pouze hobit má 80% šanci, že je ucítí. Při boji získávají podobu člověka a mohou být identifikováni normálně. V této podobě jsou zranitelní všemi zbraněmi a kouzly. V podobě mlhovinového oparu jsou zranitelní pouze kouzly a kouzelnými zbraněmi, ohněm a bleskem s 40% šancí. Zvláštní útok - po úspěšném dotyku je postava částečně ochromena, nemůže útočit a má postih na obranu -2. (Zvl. útok nabývá účinku po dokončení kola, tj. pokud démon získává iniciativu a zraní postavu, ta ještě v tomto kole může na démona útočit). Většinou používají obouručné zbraně.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:26

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též