ĎÁBLOVA MILENKA

Životaschopnost: 6
Odolnost: 25/+7
Inteligence: 16/+2
Charisma: 22/+5
Síla: 10/0
Velikost: B/člověk
Zranitelnost: humanoid
Inteligence: 16/+2
Poklady: sluneční prsten s 20 magy, popř. i jiné věci dle určení PJ
Zkušenost: 2000 + každému, kdo se zapojil, prémie až 800 podle zásluh a dobrých nápadů.
Zvláštní útok: Po pohl. styku - odl~11~ochrnutí na 1k6 směn / křeče a zranění 50-60 životů (podrobnější popis dále)
Kouzla:
Mgenergie: 50mg
na den
  1. Lazebník - nestojí ji žádnou magenergii
  2. Fata morgana - nestojí ji žádnou magenergii
  3. Hyperprostor II
  4. Vodní dech
  5. Dveřník
  6. Rychlost
  7. Orxanův zámek
  8. Průchodná zeď
  9. Ochrana před šípy
  10. Leť
  11. Neviditelnost

Potuluje se po světě jako žena průměrného vzhledu (char. 10/0). Cestuje od města k městu a živí se jako prodavačka květin, ozdobné keramiky, šminků apod. Ve městě zásadně nenocuje (ona vlastně vůbec nespí). Vždy večer se vydá zase na cestu do dalšího města. Nejde tam však hned, ale někde za městem, až bude o samotě schová své věci pomocí kouzla FATA MORGÁNA (s tím rozdílem, že past na Intel. je 14). Poté se změní do své pravé podoby (božsky krásná žena - char. 22/+5) a vydá se zpět do města, kde si vyhlédne některý z vyhlášených hostinců, kde si vyhlídne muže (většinou takového, který vypadá, že ho ženy nezajímají - s oblibou kouzelníka, ale není to pravidlo). K tomuto muži se v průběhu večera tulí, nechá si od něj zaplatit útratu (většinou dost velkou) a poté se s ním vydá do pokoje, kde si dokonale užijou (dotyčný nikdy lepší sex nezažil). Po pohlavním styku si dotyčný háže na past odl~10~ochrnutí na 1k6 směn / křeče a zranění za 50-60 životů. Pokud uspěje proti pasti háže si na další past obr.+ intel.+síla~15~nezabije ho / zabije ho (past vyjadřuje jak byl při sexu dobrý). Poté se pomocí hyperprostoru vytratí za hostinec, vykouzlí si neviditelnost a odejde k místu, kde má schované věci. Změní se do své nepravé podoby a cestuje dál. Svou nepravou podobu může libovolně měnit (v dalším městě může vypadat jinak).

Pokud je odhalena a nemá již žádnou šanci na útěk, tak vyjednává, např. slíbí družině nějakou službu ap. Svůj slib dodrží (na 1k10~1-5 dodrží / 6-10 nedodrží).

Alkohol má na ni jen čtvrtinový účinek a vždy pije jen tolik, aby se neopila. Někdy ovšem opilost hraje, aby dobrodruhy např. zbavila zábran, nebo přiměla k pití. Většinou se ty, se kterýma nemá v plánu spát pokusí opít až do němoty.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:26

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též