AKKRA`NEONOR

Životaschopnost: 20 +40živ každé chapadlo
Útočné číslo: 12/+6 chapadlo, má jich 6-15
+Zvl. pokud zasáhne může se pokusit postavu chytit Past: Obr~7~nic/chycení
Chycenou postavu si během příštího kola podá k tlamě a pak ji žvýká.
Chycená postava si háže na past: Odol~8~pokud uspěje může na chapadlo útočit jednoruční zbraní. Postava má -4 do OČ a neháže si.
5/+45 tlama
Obranné číslo: Trup 10
Chapadla 5
Oko 3x normální zranění, ale může na postavu útočit tlamou
Síla: +6
Obratnost: +6
Odolnost: 9
Velikost: D-E
Zranitelnost: Zvíře
Pohyblivost: 22/vodní tvor
Inteligence: 4
Přesvědčení: ZkZ
Poklady: 25000/200 v doupěti +OKO
Bojovnost: 8
Zkušenost: 10000

Akkra`neonor je obrovský chobotnici podobný tvor, má jen jedno oko a 6-15 pět sáhů dlouhých chapadel. Její kůže má žlutozelenou barvu. Alchymista může z jejího oka získat až 500 magů. Akkra`neonor může útočit na jednu postavu max. dvěma chapadlama. Proti první postavě má normální útok a proti dalším má postih -1 k těm co stojí před ní, -2 k těm co jsou zboku a -4 k postavám stojícím za ní. Chycenou postavu drží dvěma chapadlama a pokud je jí jedno useknuto má postava šanci se vysmeknout Past: Sil+Obr~10~vysmekne se/nevysmekne.

[Obsah] [Rejstřík]



Stránka byla naposledy ručně opravována 15.05.2013 19:53:25 ,
automatická oprava proběhla 15.05.2013 19:53:26

Návštěvníků od 7.srpna 2001


Návštěvnost sleduje též